1

Onderwerp: [FEEDBACK]Zo'n niet ronde cakepops....

...al was dat wel de bedoeling :D
Gelukkig was onze jongste er toch heel blij mee.
Toch fijn ,he...zo'n trouwe fan ;)
morgen mag hij ze trakteren op school, en na een eerste keer weet ik zeker dat er nog meerdere malen zullen volgen, want het is wel heel erg leuk om te doen :thumb: en oefening baart wederom kunst.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YQQ7SVKE.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-U88UHHVN.jpg

Alvast bedankt voor het kijken en tips zijn zeer zeker welkom :lol:

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda

2

Re: [FEEDBACK]Zo'n niet ronde cakepops....

ik vind ze er leuk uitzien.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

3

Ze zien er mooi uit, heb je ze door de candymelts gehaald?
Leuk gepresenteerd op dat houten bord :thumb:

Groetjes, Avy
`Herinner je gisteren, Droom van morgen, Maar leef vandaag`

4

Leuk hoor! Ik vind het ook zo'n leuke schooltraktatie!
Heb je je man ook een boormachine in zijn handen gedrukt ;)

Groetjes van Marjon

leuk!

is dat een draaiplateau met gaatjes?

I never met a calorie I didn't like....

6

ziet er leuk uit, ook een handige presentatie!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

7

Dank jullie wel voor de berichtjes!! :D

@ Avy: Ja, ik heb ze door de candymelts gehaald, maar hoe ik ook bleef draaien.... glad is er maar eentje geworden. De rest is nogal hobbeldebobbel za'k maar zeggen

@ Jurgen: Mijn hubbie is meubelmaker dus dat is super handig ;) ,ik vond dit al geweldig maar toen hij gisteravond thuis kwam had hij nog iets mooiers in elkaar getoverd. Ik kan ze nu ook vervoeren zonder dat er iets beschadigd :thumb:
Maar ik begrijp dat dat in Haren dus ook gebeurd :lol:

@Taartenprinsesje: Het is idd en draaiplateau van Xenos waar om de 5cm gaatjes zijn geboord. ;)

groetjes Jolanda

8

Om ze mooi strak te krijgen (wat altijd wel lastig blijft vindt ik ook na tig cake pops te hebben gemaakt hihi)..

De dikte van de candy melts moet sowiezo niet te dik zijn dus die verdun ik altijd aardig..Maar ook niet te dun :P..ooo en wat is nou goed he ;).

Maar goed ik gebruik eigenlijk de techniek van Bakerella en vindt dat wel goed gaan. 1 x onderdompelen dan door op je hand te tikken (en absoluut niet op het stokje) het overtollige chocolade/melts eraf tikken... en daarbij draai ik eigenlijk niet teveel hoor... ik laat het vooral aan 1 kant er allemaal aflopen zeg maar...en zodra er bijna niks meer af komt dan doe ik hem recht..en over het algemeen zijn ze vaak dan wel redelijk strak...

Maar goed de ene x gaat het gewoon beter ook dan de andere x moet ik zeggen..

9

Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik ze wel helemaal leuk vindt... :D en niet eens zo zie dat ze niet strak zijn hoor... voordeel van de cake pops als je ze wat bestrooit etc. valt dat vaak niet eens zo op...

En vaak zien we het zelf alleen en degene die het eten vinden ze altijd geweldig ;)

10

Janneke1984 schreef:

Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik ze wel helemaal leuk vindt... :D en niet eens zo zie dat ze niet strak zijn hoor... voordeel van de cake pops als je ze wat bestrooit etc. valt dat vaak niet eens zo op...

En vaak zien we het zelf alleen en degene die het eten vinden ze altijd geweldig ;)

Dankjewel voor je tips! Nog 1 vraagje: Waar verdun je de melts dan mee?
En je hebt helemaal gelijk...we zijn pietje precies en da's maar goed ook ;)

groetjes Jolanda

11

Echt mooi!  Het roze is candy melts en waarmee heb je het cijfer gemaakt? Uitgestoken uit fondant en toen erop geplakt met poedersuikerlijm?

12 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (01-02-2012 17:19)

daanmaxrik schreef:
Janneke1984 schreef:

Dankjewel voor je tips! Nog 1 vraagje: Waar verdun je de melts dan mee?
En je hebt helemaal gelijk...we zijn pietje precies en da's maar goed ook ;)

candymelts verdun je met crisco, telkens een beetje toevoegen tot je het mooi dun vindt... kan niet echt een hoeveelheid geven.

...maar misschien wist je dat ondertussen al ;)

I never met a calorie I didn't like....