Re: Paar taartjes van mij.....
Wat een mooie parade!! 
Weer begonnen, net even anders!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paar taartjes van mij.....
Wat een mooie parade!! 
mooie parade. ik vind ook je cakepopstapel erg leuk. ik had hem ook uit geprobeerd met de perst maar bij mij mislukte die. moet ook zeggen dat ik hem ff snel wilde doen maar dat ging niet goed haha. hoe heb je hem zo mooi gekregen. bij mij storte er steeds een paas naar beneden.
wow, stuk voor stuk prachtige taarten, en heeeeeeele mooie bloemen!
Die prachtige bloemen, heb je die gemaakt met gumpasta of fondant met tylose. En hoelang heb je ze laten drogen? Ik krijg mijn bloemen niet zo mooi gekruld.
Ze zijn allemaal super mooi!!!!!!!

Die prachtige bloemen, heb je die gemaakt met gumpasta of fondant met tylose. En hoelang heb je ze laten drogen? Ik krijg mijn bloemen niet zo mooi gekruld.
De bloemen zijn gemaakt van fondant met heel iets tylose erdoor.
Ik laat ze meestal een uurtje drogen.......meestal maak ik ondertussen de taart(en) 
ik ga van de week ook een poging wagen. En ik ga de bloemen een dag van te voren maken. Ik moet een taart maken voor de afscheid van de leidsters voor mijn zoon a.s. woensdag.
Ik zelf vind het net voor de tijd makkelijker werken.
Dan zijn ze namelijk nog niet helemaal aangedroogd en kun je ze nog een beetje vormen als je ze op elkaar maakt.
Als ze al helemaal opgedroogd zijn heb je de kans sneller dat er iets af kan knappen 
De bloemen laat ik trouwens ook in verschillende maten schaaltjes/eierdoppen drogen zodat ze niet allemaal dezelfde vorm krijgen.
Maar dat de ene wat dieper ligt dan de ander.......hoop dat je snapt wat ik bedoel 
Allemaal een fantastisch nieuwjaar toegewenst!!!
Wauw wat een prachtige parade!! Mijn favorieten zijn de chocobom en de andere bruine stapel! Ben flieft op de kleuren combinatie van het bruine met verschillende roze tinten. 
Wauw wat een geweldige taarten zeg. Misschien een stomme vraag maar bij je eerste taart wat zijn dat voor chocolade dingen??? aan de zijkant?? En heb je de taart helemaal bekleed of alleen de bovenkant???
Wauw wat een geweldige taarten zeg. Misschien een stomme vraag maar bij je eerste taart wat zijn dat voor chocolade dingen??? aan de zijkant?? En heb je de taart helemaal bekleed of alleen de bovenkant???
Er bestaan geen domme vragen 
De taart heb ik alleen aan de bovenkant bekleed met fondant.
De zijkant gewoon afgesmeerd met botercreme....alleen niet in de koelkast zetten,maar meteen de koekjes er tegenaan plakken 
die bruine vind ik helemaal leuk ze zijn allemaal mooi maar ik vind bruin wel erg leuk
die bruine vind ik helemaal leuk ze zijn allemaal mooi maar ik vind bruin wel erg leuk
allereerst wat een prachtige taarten
vooral de bruin/roze met bloemen vindt ik schitterend
zou ik u mogen vragen of u voor de bloemen
een uitsteker of iets dergelijks gebruikt
en zo ja welke?
allereerst wat een prachtige taarten
vooral de bruin/roze met bloemen vindt ik schitterendzou ik u mogen vragen of u voor de bloemen
een uitsteker of iets dergelijks gebruikt
en zo ja welke?
Voor de bloemen op de bruine taart heb ik deze uitsteker gebruikt (en dan verschillende maten)....
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-589.html
En zeg maar gewoon je/jij hoor......anders voel ik me zo oud

oke ik zal je zeggen
de link werkt helaas niet ik kom uit op een lijstje met
daarop betalen afhalen cadeaubon?
hahaha misschien iets verkeerds getypt?
Wauw!
Vind ze echt super mooi!
Hoe krijg je ze zo strak? Ben al even bezig, maar zo strak lukt me nog steeds niet 
Oeps...had even snel de link hier van pagina 2 gehaald ahhah.
Deze is het iig wel ....
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-589.html
Wauw!
Vind ze echt super mooi!
Hoe krijg je ze zo strak? Ben al even bezig, maar zo strak lukt me nog steeds niet
Vooral heeeel strak afsmeren.
Als je het dan al mooi strak hebt is het het beste beegin 
Bij howto's staat volgens mij ook een goed howto.
Schitterende parade 
Wat een plaatjes!
Wat een prachtige taarten!
dat is een hele mooie strakke parade

Wat een super fantastische parade zeg,het zijn stuk voor stuk schitterende taarten en de soesjes toren vind ik ook zo leuk,snel gemaakt en o zo chique,dikke 
Moi, en leuke kleuren met dat roze
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paar taartjes van mij.....