1

Onderwerp: verjaardag 14jarige meid

hi all,

mijn tante heeft gevraagd een taart voor mijn nichtje te maken die binnenkort 14 word, maar geen idee wat een 14jarige tegenwoordig leuk vind...heb al gezocht op het forum maar kan niks vinden.. iemand ideetjes??

2

Re: verjaardag 14jarige meid

is het een meisje-meisje? of juist niet?

mijn buurmeisje is wel stoer maar ook een echt meisje, toen ze 13 werd, wilde ze dus ook heel erg graag een make-up taart. en absoluut niet kinderlijk. hij moest ook geschikt zijn voor een volwassene :P

nou, die heeft ze gehad, en ze was er ontzettend gigantisch blij mee!!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

3

dat weet ik dus eigenlijk niet... volgens mij niet echt meisje-meisje, ik zie der ook nooit make up dragen, maargoed ik zie der dan ook niet  zo vaak :)

4

Iets met bloemen, strikjes, make-up. Is ze fan van iemand? Evt met een printje werken?

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

5

Gewoon even informeren bij je tante wat je nichtje leuk vindt qua hobby sport muziek o.i.d.

6

nou ik heb het gevraagd, ze zit op karate en speelt de elektrische gitaar....dus geen meisje-meisje taart helaas :( maar wel een uitdaging!

7

mijn nichtje ook bijna 14, is ook geen meisje-meisje. Maar voor haar 14e verjaardag wil ze graag een tastaart, met make-up erbij.
Ik denk dat vrijwel alle meiden dit leuk vinden.
Dus wie weet is dit iets..

"Love is like cake; you never know when it's coming, but you'd better eat it when it does!"

8

Ik zou gaan voor een zwarte taart, met een een paars of roze electrische gitaar en zilveren muzieknootjes! :cool:

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"