Onderwerp: funcakes fondant
is het fijn om te werken met de funcakes fondant banuit de webshop?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » funcakes fondant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
is het fijn om te werken met de funcakes fondant banuit de webshop?
daar verschillen de meningen over, ook qua smaak... 'gewoon' meerdere soorten uitproberen
Ik werk het liefste met marsepein (vind ik ook het lekkerste), maar gebruik soms op verzoek wel fondant. Heb geen problemen met de funcakes fondant, goed uit te rollen en te bekleden.
ik lees wel even mee .... Heb het wel al in huis en ga het volgende weeek even testen, dus kan je nog niet zeggen hoe het mijn bevalt
Idd persoonlijk hoe fondant bevalt. Funcakes wordt niet zo hard. Ik ben ermee begonnen maar gebruik nu de satinice. Die "werkt" voor mij fijner en vind ik lekkerder.
Fijn aan funcakes is ook dat je veel kleuren hebt, zeker als je nog niet zelf kleurt.
Succes
Ik gebruik bakels extra wit (pettinice) uit webshop, maar probeer nu ook funcakes uit. Gaat redelijk, plakt iets meer... Hou wel mijn bakels.
Wel erg handig van funcake is zwart en ook handig is het om een kleur als basis te gebruiken en dan iets verder te kleuren, zeker als je een diepere kleur wilt.
Want bij mij lukt het niet om wit, zwart te krijgen, zoveel kleurstof gebruikt, nog niet zwart en plekkerig geworden van het vele vocht (denk ik...)
Hoi,
hier gebruik ik fondant van funcakes.
Vind het prima fondant om mee te werken. Maar goed ben ook nog een beginneling.
Dus wie weet wat ik straks ga gebruiken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » funcakes fondant