1

Onderwerp: 1e probeersel Rudolf's CC.....

Van het nieuwe boek dat ik op de T&T heb gekocht heb ik vandaag de 'Aloha Caramel' gemaakt.
De smaak vind ik lekker maar best erg zoet.
Ik ga zo een doosje bij m'n zus en de kids brengen en ben benieuwd wat zij van de smaak en jullie van het uiterlijk vinden....
Volgens mij kan dat laatste nog wel een keer oefenen gebruiken.... :D
Vond het verdikke nog lastig om 2 keurige cirkels op elkaar te spuiten  :s
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SKMNRVUL-D.jpg

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Re: 1e probeersel Rudolf's CC.....

jeeeeetje die zien eruit om op te eten zeg!
prachtig!!

(gaat meteen t boek bestellen, op T&T had ik te weinig geld bij me)

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

koekiemonster schreef:

jeeeeetje die zien eruit om op te eten zeg!
prachtig!!

(gaat meteen t boek bestellen, op T&T had ik te weinig geld bij me)

Zou ik zeker doen als ik jou was, er staan zulke lekkere CC in, het water loopt mij in de mond als ik de foto's alleen al zie.

Die zien er idd superlekker uit!!

Groetje Cindy

5

Ben van de week ook gelijk aan de slag gegaan - ze waren allemaal* jummiejummie!!

Ben zo blij met m'n boek :D

*allemaal=vegan chocolate met pindakaaschoco en frambozenjam, saffraan met mango, pompoen met caramel en choco, amandel met wittechoco en banaan met purechococreme
Lekker uitgedeel op werk... maar zelf ook genoeg gesnoept  ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

Zien er super uit.
Heb het boek al wel in huis maar nog geen tijd gehad om te gaan bakken.

7

ziet er heerlijk uit! ik heb em in apeldoorn geproefd, jammie
en heb zelf de dreamer al gemaakt.....hemels haha

groetjes José

8

Ik vroeg mijn zus gister hoe zij de smaak vonden, want ik was trots dat mijn caramel zo goed gelukt was. Ze zei; 'de mannen' vonden ze lekker. Tessa vond de creme niet zo en ik had het niet getroffen want het leek wel of er zout op zat  :lol:  :lol:  :lol:
Op de Áloha Caramel'moet je wat zeezout strooien dus ik zei dat ze het juist prima had getroffen :D
Maar als ik heel eerlijk ben, hoeft het zout voor mij ook niet echt.
Doen jullie het er wel op?

9

ik heb ze ook gemaakt maar de zout weggelaten en ze waren perfect.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FWF8U73J-D.jpg

deze heb ik met cream cheese topping gemaakt ( waren op verzoek van een jarige)
maar voor mezelf met  swiss meringue creme gemaakt.

allebei verrassend lekker
alleen het cream cheese recept van rudolf was wat slapjes dus had ik er iets meer poedersuiker bij gedaan.

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

10

Jullie cakejes zien er heerlijk uit!

Ik heb afgelopen weekend oma's mokka, tartufo blanco en cherry pie gemaakt. Erg goed te doen vond ik zelf! De cakejes zijn naar mijn smaak net wat aan de zoete kant, met veel botercreme in verhouding. Maar wel lekker.
Waar ik tegenaan loop... In de tartufo blanco gebruik je maar 100 gr bloem en 100 gr amandelpoeder (ik heb 100 gr amandelen met de staafmixer tot poeder gemixt). Ik denk dat hierdoor de cakejes niet helemaal perfect waren. Als je ze uit het papiertje haalde, was de onderkant nogal vettig. Ook de bovenkant, die net boven het papiertje uitstak, liet snel los. De smaak was wel erg goed. Zou ik dit gewoon op moeten lossen door wat meer bloem te gebruiken? Of zou dat ten koste gaan van de smaak? Of zou de oplossing zijn om amandelpoeder te kopen en het niet zelf tot poeder te maken? (kan me voorstellen dat het spul wat je koopt nog fijner is...) Hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

11

Oh.. die zien er echt goddelijk uit!!

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

12

Wow ziet er erg leuk uit...

13

ze zien er super lekker uit :9

heb ook het boek van rudolph en ben er echt heel blij mee :Y
heb er al een paar geprobeerd en binnenkort mag ik er weer wat maken voor dit weekend en voor me man z,n verjaardag