51

Re: Een Dick Bruna feestje!

Riekele schreef:
Wilkyway schreef:

Ik vind dit ook een van de leukste nijntje taarten die ik heb gezien  :Y
Een vriendin van mij is helemaal nijntje fan, dus ik wilde deze graag als inspi gebruiken  :o

Alleen hoe komt het hoofdje van jou nijn zo mooi rond?
Bij mij zakt de fondant toch altijd nog een beetje uit en is hij dus wat plat aan de onderzijde (of de achterzijde, als je 'm zo laat liggen)
Ik heb geprobeerd het hoofdje op een stokje te laten drogen maar toen kwam het stokje aan de bovenkant er weer vrolijk doorheen  :/

Ben benieuwd wat jou geniale plan is  :cool:

:lol: Nou hier komt mijn geniale plan:

Ik bewaar mijn restjes fondant in boterhamzakjes en daar pak ik 1 van en ik maak een kuil in de bol fondant. Dan heb ik dus een goed passend plekje om een hoofdje in te laten drogen want je kunt het zelf zo diep/groot maken als je zelf wil.

Dus ik boetseer het hoofd van Nijntje en leg het in het zelfgemaakte kuiltje van een fondantbol.

En vervolgens ga ik elk half uur even het hoofdje optillen en voorzichtig "bijkneden" want ook als het in een kuiltje droogt, blijft het niet perfect rond.

Dus... dat was het! Succes met jouw Nijn!

Wat een GEWELDIG idee ;) Hartstikke bedankt!!

52

Wauw wat een mooie strakke taart

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

53

Supermooie taart is dit! Ik ken dit 1-jarige meisje, nou ja...vooral haar moeder, omdat die bij mij in het hockeyteam zit. :) Toen ze een foto van deze taart liet zien ging ik gelijk op je site kijken. Jeetje, ik heb nog nooit zulke mooie strakke taarten gezien, ongelooflijk. Met verbazing en bewondering heb ik de foto's op je website bekeken. Prachtig! Chapeau!

54

@Sim-1: Bedankt voor de complimenten en wat toevallig dat je Marjon ook kent! Ze was vroeger mijn buurmeisje!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

Leuke taart en ik vind het paars heel mooi!

56

wow wat een mooie schattige taart,daar zou ik ook wel een jaartje op kunnen wachten hoor,en wat zal ze hem mooi vinden :thumb:

57

Wat een prachtige taart!!!!

Groetjes, Renata

58

wat een plaatje!

Liefs, Zanoni

59

Prachtig!!!!

groetjes Wilma

60

Geweldig :Y

61

Echt een hele mooie taart!!!

Leuk zeg je jij nijn is mooi

Groetjes Martine www.tinustaart.com

63

Super ook de kleuren. Top!

64

Wat word ik hier vrolijk van!

Mooie kleurencombinatie, strak, leuke Nijntje, helemaal top gedaan.  :thumb: Leuke stipdetails op de vlaggetjes, de openslaande raampjes. Echt een hele mooie taart! :thumb:  :thumb: