Re: gezocht plaatje blond amsterdam voor een baby/geboorte/ jongetje
nee...zijn ook erg leuk, dus sla ze wel op, maar er is er ook een met Hihg tea erop...tenminste die zag ik bij Greetz....maar in ieder geval alvast bedankt voot deze plaatjes...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » gezocht plaatje blond amsterdam voor een baby/geboorte/ jongetje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
nee...zijn ook erg leuk, dus sla ze wel op, maar er is er ook een met Hihg tea erop...tenminste die zag ik bij Greetz....maar in ieder geval alvast bedankt voot deze plaatjes...
Schermafbeelding maken van het plaatje dat je wilt hebben en plakken in bijv paint.......
Nee die was het ook niet, maar het is mij nu ook gelukt om met paint het plaatje eruit te vissen ben d'r blij mee...weer wat geleerd
Bedankt voor jullie hulp!
Maar nog even 1 vraag:
nu kan ik het plaatje wel uitvergroten, maar daar wordt ie ook minder scherp van...
Zeker als ik kijk naar de plaatjes in dit topic...hoe los ik dit op? Ben echt niet handig emt computers helaaaaas....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » gezocht plaatje blond amsterdam voor een baby/geboorte/ jongetje