1

Onderwerp: Mag ik mij even voorstellen

:o Hallo allemaal ik ben Miriam 50 jaar oud en sinds november helemaal idolaat van taarten en cupe cakes decoreren.
Dus ben ik nog tussen jullie in een echt groentje :o Maar ik ben wel heel erg leergierig.

Ik heb met kerstmis m'n eerste (zelfstandig) boltaartje gemaakt en het was een succes.

Ik zou er graag een foto van willen laten zien maar weet nog niet hoe dit moet is voor mij de eerste keer op een forum.

Woon in het zuiden (Kerkrade) en ben een trotse oma van een prachtge kleindochter die helemaal gek is op oma's cupe cakjes.

Ik hoop dat ik veel van jullie kan leren

2

Re: Mag ik mij even voorstellen

Hoi Miriam :)  ja hoor, je mag je wel voorstellen :Y  ;)

Hoe foto's te plaatsen staat in de taartenparade in het 1e bericht ( :think: of het 2e); belangrijkste is dat je foto's ergens openbaar op het www staan.
Succes :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3 Laatst bewerkt door indomommy (23-02-2012 19:25)

Welkom Miriam!!!

op deze site zal je veel info en inspiratie opdoen...ben zelf al behoorlijk verslaafd aan deze site  :o .

Wel leuk om te lezen dat je uit kerkrade komt, ik zelf heb ik heerlen gewoond, maar woon nu in rozenburg zh....heb nog wel veel familie in het zuiden wonen  :) . Veel bakplezier gewenst.

gr. natascha

4

Hallo allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes hoop nog veel van jullie te mogen leren.

Foto's zijn nog niet gelukt zoek het nog verder uit :nooo

5

Welkom

6

miriam1961 schreef:

Foto's zijn nog niet gelukt zoek het nog verder uit :nooo

:think: waar heb je je foto's staan? In Mijnalbum, op Hyves, op Facebook, Picasa.....??

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Hoi Carien;
De foto's heb ik gewoon in mijn eigen foto album staan niet op het web ofzo, heb inmiddels wel gelezen dat ik ze ergens in moet zetten maar weet nog niet precies hoe en waar?

Kan jij me eventueel een tip geven?? 

Alvast bedankt

8

Nu staan de fot's in Mijn album maar verder ben ik tot nu toe niet gekomen :s