1

Onderwerp: Dikker dan Dik!

Mijn zoontje werd afgelopen december alweer 3 jaar (waar blijft de tijd  :think: )......en meneer wilde heel erg graag een mooie Dikkie Dik taart.
Aangezien ik het in december altijd heel druk heb met mijn werk en totaal inspiratieloos was wat betreft Dikkie Dik....en de klein/grote vent toch een mooie taart wilde geven heb ik hier het forum afgestruint naar leuke ideeën. En gelukkig stikt het hier van de creatieve geesten  :Y .

Dus wat taarten bekeken met zoonlief en gevraagd wat hij mooi vond.
Nou.....hij vond ze allemaal wel heel mooi en kon er uit twee absoluut niet kiezen dus.....dan maar twee  :lol: .

In ieder geval bij deze heel erg veel dank aan taarterataaa en aan Joyce84 want met jullie voorbeeld heb ik een lieve peuter heel erg blij gemaakt op zijn verjaardag.

http://35.media.hyves-static.net/1448672234/6/40y5/0/img1448672234.jpeg

http://91.media.hyves-static.net/1448672490/6/RQ0o/0/img1448672490.jpeg

Groetjes, Angela

2

Re: Dikker dan Dik!

wat een leuke vrolijke taarten !

3

Allebei erg leuk!!

4

Oh, vooral die eerste vind ik erg mooi. Wat een gezellige Dikkie Dik zit erop. Mooie kleuren ook.

Tieneke

5

Helemaal leuk, allebei! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Heel erg leuk :thumb:

7

Ik vind ze allebei superleuk! Kan me voorstellen dat je zoon niet kon kiezen.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Hey wat leuk!!

Mooie taarten hoor!  :Y

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

9

Ik vind ze allebei erg leuk!

Groetjes, Renata

10

Superdepuper leuk!! ik snap dat je zoontje daar heel erg blij mee was,  :Y  Complimenten, hoor!! :thumb:

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda

11 Laatst bewerkt door Angela71 (07-01-2012 22:06)

Bedankt voor alle leuke en lieve reacties.

Groetjes, Angela

12

Hier ook een DikkieDik fan hoor  :Y (Ook eens een meppertje van gemaakt)

Je taarten zijn leuk!! Je zoontje vond ze vast mooi! En nog gefeliciteerd natuurlijk  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

13

wat een leukertjes,erg vrolijk en ook schattig

14 Laatst bewerkt door Angela71 (08-01-2012 22:46)

Thankx!  :)

Sonj@: Ja, hij blijft leuk hè?! Ik kan de verhaaltjes ondertussen dromen. En zoonlief was helemaal in zijn sas  :) .

bianca1979: Ik heb een hoop te danken aan de dames van dit forum hoor! Zéker niet zelf bedacht. Ik was helemaal blanco op het moment van maken dus.... :D Alleen de naam heb ik zelf bedacht maar dat dan weer wel 3 jaar geleden.... :lol:

Groetjes, Angela