Onderwerp: nog ff een mold gemaakt
ben echt verslingerd aan silli paste,had deze nog gemaakt en iemand vroeg close upje
,zulk leuk spul
taartgroetjes Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » nog ff een mold gemaakt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ben echt verslingerd aan silli paste,had deze nog gemaakt en iemand vroeg close upje
,zulk leuk spul
taartgroetjes Carla
Mooi, zeg! Heb je dat van een knoop nagemaakt? En het is dat ik weet, dat er een ienie mienie taartje onder zit, anders zou je nog denken, dat het een enórme mold is
.
ik ook niet 
heb je nog meer voorbeelden van je malletjes? ik vind deze erg leuk!
ik heb het spul zelf ook in huis maar ik weer niet zo goed waar ik een mal van wil maken haha
Leuk malletje en je minitaartje heb ik van de week al mogen bewonderen.
ja ik zie het nu ook.... 
ik heb van de week geprobeerd een sillimalletje te maken van de wieletjes van de cars autootjes, maar dat werkte niet... het patroontje kwam niet over...
jouw mal is wel goed gelukt!
ik lees ik zie niks
,geen idee hoor ben onschuldig
en Dot wat jammer,tis zulk leuk spul ,en snap niet hoe het kon mislukken ik had de wieltjes wel op ze kant gedaan ,dus het breede stuk,snap je ,ik denk dat jij ze misschien zo rechtop gedaan heb,probeer me voor te stellen waarom het mislukt is,want vooral wieltjes moet gewoon lukken ,
Dixy ,kjik eens in laadjes enz. ik kwam van alles tegen waar ik iets leuks mee kon,zou nog wel tig mallen kunnen maken van wat ik zie
e.b.m. dit was van een tassen hanger,en dacht die lijk me leuk
hai Carol, jaaaaaa......leuk hé die silli!!!! Ik heb er ook al een aantal gemaakt, zoooo leuk.
?????hier ga ik meer over lezen/zoeken...ben een beginnertje dus wist dit niet eens hihi 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » nog ff een mold gemaakt