Onderwerp: sweet table: winter
Mijn dochter wordt morgen alweer 7. Samen met mijn man heb ik een sweet table gemaakt.
Dit is het resultaat! Ik was er zelf wel trots op!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » sweet table: winter
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn dochter wordt morgen alweer 7. Samen met mijn man heb ik een sweet table gemaakt.
Dit is het resultaat! Ik was er zelf wel trots op!

Zo dat ziet er even leuk en lekker uit! Die soesjes heb je die zelf gemaakt? Heb een grote zwakte voor soesjes

Wat mooi zeg! En wat een werk!!! Ik ben altijd blij als ik mijn taart of cupcakes af heb
en dan een hele tafel vol.
Ziet er heerlijk uit allemaal zeg! is alles al schoon op???
Oh lekker zeg, krijg spontaan zin in iets zoets....
Zo dat ziet er even leuk en lekker uit! Die soesjes heb je die zelf gemaakt? Heb een grote zwakte voor soesjes
![]()
De apfelstrudel, soesjes (met cakepopmachine), taart, cupcakes en chocoladelollies, merengues en popcorn hebben we zelf gemaakt. Mijn man heeft de apfelstrudel en popcorn gemaakt en nog vanillesaus voor bij de apfelstrudel.
Was ook erg lekker,
Marieke, niet alles is op gegaan. Hadden een aantal ziekmeldingen, buikgriep gaat rond. Dus er is nog taart over, maar die heb ik aan mijn schoonouders meegegeven, die eten het met plezier op! Bedankt voor de print nog, hij zag er geweldig uit!! Echt een mooie printer heb je hoor! Het was net of die pinguin zo uit de taart stapte
Groetjes Anne
Dat ziet er lekker uit zeg!!
lekkere tafel.
Wat een prachtig geheel!!!
wat mooi gedaan,en ook een heel leuk idee,die ga ik onthouden voor me dochtertjes verjaardag en die van mezelf 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » sweet table: winter