Onderwerp: 4 seizoenencupcakes tussen de knopen
Een bij elkaar geraapt zooitje, maar wel gezellig! Ik wilde voor degene waar ik vrijwilligerswerk mee doe even een leuk cadeautje verzinnen voor het nieuwe jaar. Ik dacht het jaar telt 4 seizoenen dus 4 cupcakes met een vogel in de zomer, lente, herfst en winter. Wat een gepriegel zeg die kleine dingen, het zal voor de meesten van jullie ongetwijfeld meevallen. Maar ik ga er meestal wel wat van grommen, vooral na 20 cupcakes. Ik heb dat niet zo in mij dat mijn fijne motoriek het na een uur nog vloeiend doet
Toen dacht ik: het moet ook nog ergens in. Dus ik naar de action en kom ik van die houten bakjes tegen: top. Thuisgekomen vond ik ze toch wel wat kaal en zag een knoop liggen. Nou ja, het komende jaar gaf vast veel leuke ontknopingen, er moeten vast knopen worden doorgehakt etc. (je moet er toch wat bij verzinnen
) Dus ik aan de frobel met allerlei knopen en kon gelijk mijn knopenmal gebruiken om wat knoopjes toe te voegen.
De cakejes (stroopwafel en appel) in de cupcakemaker gebakken. Snel de fondantschildjes erop. Ow crisis past het niet in het bakje. De fondant laat de cakejes boven het randje uitrijzen waar nog een bakje op moet komen. Heb nog geen idee hoe ik het ga verpakken, maar het is nu wel een beetje een bij elkaar geraapt zootje
Ga ze morgen wegbrengen. Ik denk dat ze het gebaar wel kunnen waarderen
Kijk en huiver

~ Neem je dromen mee de dag in ~