1

Onderwerp: Joepie ik mocht ook...

een buiktaart maken!

Voor de vrouw van een collega! En vond het zo leuk om te doen. Het was de eerste, maar ik hoop stiekum dat ik er nog eens 1 mag maken!!

Hier is die:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OCJSCH6T.jpg

Hij was op verzoek van de opdrachtgever alleen gevuld met banketbakkersroom en slagroom, want er mocht geen jam in en geen vruchtjes, chocolade was ook raar haha. Geeft niet ik vond het geweldig om hem te maken.

Life is uncertain......eat dessert first!

Re: Joepie ik mocht ook...

Wat leuk! Ik moet voor de 26ste mijn eerste maken. Welke afmetingen heb jij gebruikt en welke maat onderblad?

Ziet er erg goed uit! :)

Re: Joepie ik mocht ook...

Party-treats schreef:

Wat leuk! Ik moet voor de 26ste mijn eerste maken. Welke afmetingen heb jij gebruikt en welke maat onderblad?

Ziet er erg goed uit! :)

Ze is echt super leuk om te maken, heel veel plezier alvast!

De borsten blanda 12cm
De buik blanda 28 cm (funcakes mix 660 gram!, anders krijg je een niet zo zwangere buik haha).

Ik had bij de Praxis een plank laten zagen op 60x40 cm. Het leek me onwijs groot maar dat viel nog erg mee.. tegen hoe je het maar bekijkt :D

Veel plezier!

Life is uncertain......eat dessert first!

Re: Joepie ik mocht ook...

Petula Dillema schreef:
Party-treats schreef:

Wat leuk! Ik moet voor de 26ste mijn eerste maken. Welke afmetingen heb jij gebruikt en welke maat onderblad?

Ziet er erg goed uit! :)

Ze is echt super leuk om te maken, heel veel plezier alvast!

De borsten blanda 12cm
De buik blanda 28 cm (funcakes mix 660 gram!, anders krijg je een niet zo zwangere buik haha).

Ik had bij de Praxis een plank laten zagen op 60x40 cm. Het leek me onwijs groot maar dat viel nog erg mee.. tegen hoe je het maar bekijkt :D

Veel plezier!


Dank je wel!
Ik was van plan er 1 voor 20 personen te maken.
De borstjes van (die je gebruikt om een voetbal te maken)  volgens mij 10cm en de buik een blanda van 20cm.
Ik ben heel benieuwd en zal 'm zeker hier posten :)

Bedankt! :)