1 Laatst bewerkt door leonietje (07-01-2012 19:44)

Onderwerp: Help ...overstroming!!!

Ik kreeg zo'n leuk mailtje van een vriendinnetje van mijn dochtertje. Of ik voor haar verjaardag een Phineas en Ferb taart wilde maken. Ze had al helemaal in gedachte hoe die eruit moest zien...veel verfklodders en zittend in een verfblik...De acht moest goed zichtbaar zijn, mailde ze me. :D

Nou...u vraagt...wij draaien...

http://i40.tinypic.com/mlldgh.jpg

Nog even 1 van dichterbij

http://i43.tinypic.com/lw8pk.jpg

2

Re: Help ...overstroming!!!

zo weer leuk gedaan kunstig. :Y

3

Re: Help ...overstroming!!!

Goh, hij is weer bijzonder leuk geworden. Zoals we van jou gewend zijn, trouwens. Hoe heb je die overlopende verf gemaakt? Het lijkt wel gegoten (witte chocolade?).

Tieneke

4

Re: Help ...overstroming!!!

Whaa Leonie, wat weer een hilarisch leuke taart!!
Wat knap, dat onderste poppetje, dat ie van die spillebeentjes heeft zeg!
En wat lijkt die verf ECHT... hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
:thumb:  :thumb:  :thumb:

Re: Help ...overstroming!!!

Hahahah wat een geweldige taart Leonie!

Groetjes Natasja!

Re: Help ...overstroming!!!

Hij is weer GEWELDIG, :thumb:  :thumb:  ik herhaal mezelf maar dat mag wel bij deze taart.
De details zijn ontzettend leuk en netjes, je kan onzettend lang naar die taart kijken voordat je alles gezien hebt :Y

Tsja alleen die 8 hè  :think: daar is wat mee  :nooo , maar wat :think: .... dat ziet niemand, alleen Leonietje :+

7

Re: Help ...overstroming!!!

Wauw wat een leuke taart Leonie....zoals Femke zegt ... we vallen misschien in herhaling maar het is wéééééééééér  :thumb:  gedaan.
Als ik jou naam zie verschijnen krijg ik al een glimlach op mijn gezicht en dan heb ik je taart nog niet gezien ... da's pas plezant hé!!!! :lol:

Vele en lieve groetjes Nicole

8

Re: Help ...overstroming!!!

ja hoor weer een kunstwerk van leonietje

helemaal top :thumb:

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

Re: Help ...overstroming!!!

Wat is deze gaaf !! Ik blijf er ook echt naar kijken ik ben ook benieuwd hoe je het verf heb gedaan  :D ?? Groetjes

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

10

Re: Help ...overstroming!!!

Wat is deze gaaf !! Ik blijf er ook echt naar kijken ik ben ook benieuwd hoe je het verf heb gedaan  :D ?? Groetjes

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

11

Re: Help ...overstroming!!!

Wat is deze gaaf !! Ik blijf er ook echt naar kijken ik ben ook benieuwd hoe je het verf heb gedaan  :D ?? Groetjes

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

12

Re: Help ...overstroming!!!

Sorry ik heb een IPad en ik snap er niks van ik had het gisteren ook al haha sorry  :o

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

13

Re: Help ...overstroming!!!

héél héél héél erg mooi gedaan!!!!!

14

Re: Help ...overstroming!!!

Geweldig!!! Heel origineel!!! Ik ben ook groot fan van jouw taarten!

15

Re: Help ...overstroming!!!

Geweldig. :Y

Groetjes Willy

16

Re: Help ...overstroming!!!

Ook hier blijf ik maar omhoogscrollen om alle PRACHTIGE details te bewonderen!! Heeeeeerlijke taart!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

17

Re: Help ...overstroming!!!

Jezus wat gaaf!!! superrrr origineel en zo perfect! :)

18

Re: Help ...overstroming!!!

Prachtig!!!

19

Re: Help ...overstroming!!!

Super, wat is ie leuk!!! Die penseeltjes en die verf, zo mooi. Die plas eronder doet me vermoeden dat we met candymelts te maken hebben, of is het toch iets anders? :/

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

20

Re: Help ...overstroming!!!

geweldig.
ik heb jouw taarten bekeken maar ze zijn stuk voor stuk een plaatje.
heel erg mooi! :)

21 Laatst bewerkt door leonietje (10-01-2012 13:15)

Re: Help ...overstroming!!!

Lori schreef:

Whaa Leonie, wat weer een hilarisch leuke taart!!
Wat knap, dat onderste poppetje, dat ie van die spillebeentjes heeft zeg!
En wat lijkt die verf ECHT... hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
:thumb:  :thumb:  :thumb:

Hahaha,,,nou dat viel me dus ook mee dat 'ie bleef staan met die dunne beentjes. Maar gelukkig leunde hij tegen de taart en bleef lekker plakken.

De verf......trommelgeroffel...is gewoon icing..net zolang verdund dat het dezelfde dikte had als verf. O-)  Was wel iets te enthousiast...het bleef maar(wel langzaam) stromen. :/

22

Re: Help ...overstroming!!!

Madame Gâteau schreef:

Hij is weer GEWELDIG, :thumb:  :thumb:  ik herhaal mezelf maar dat mag wel bij deze taart.
De details zijn ontzettend leuk en netjes, je kan onzettend lang naar die taart kijken voordat je alles gezien hebt :Y

Tsja alleen die 8 hè  :think: daar is wat mee  :nooo , maar wat :think: .... dat ziet niemand, alleen Leonietje :+


grapjas :lol:  :lol:  :lol:  (toch nog steeds een doorn in het oog O-) )

23

Re: Help ...overstroming!!!

taartdoos schreef:

Super, wat is ie leuk!!! Die penseeltjes en die verf, zo mooi. Die plas eronder doet me vermoeden dat we met candymelts te maken hebben, of is het toch iets anders? :/

hmmm Rianne, candymelts was ook een idee geweest en misschien ook nog lekkerder ook :Y  :Y

24

Re: Help ...overstroming!!!

Fantastisch weer  :Y  :D  :thumb:  :thumb:

25

Re: Help ...overstroming!!!

Super  :D

Be in love with what you have