Onderwerp: dulce de leche
Ik wil een taart gaan vullen met dulce de leche. Als ik het 2,5 uur in een pannetje heb gedaan. Kan ik het dan bijv. na 2 dagen gebruiken om een taart te vullen. Dus ik bereid de vulling al voor.
Alvast bedankt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » dulce de leche
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil een taart gaan vullen met dulce de leche. Als ik het 2,5 uur in een pannetje heb gedaan. Kan ik het dan bijv. na 2 dagen gebruiken om een taart te vullen. Dus ik bereid de vulling al voor.
Alvast bedankt.
Als je het blikje dicht laat na bereiden, dan kun je het gewoon nog bewaren tot de houdbaarheidsdatum. Alleen wel even voor je zelf erop zetten, dat het geen gecondenseerde melk meer is, maar ddl.
En als het blikje eenmaal open is, dan kun je de ddl eruit halen en in een schoon, afgesloten potje in de koelkast nog heel lang bewaren.
Alleen wel even voor je zelf erop zetten, dat het geen gecondenseerde melk meer is, maar ddl.
ik zet er niets op. Ddl zijn de blikjes zonder etiket
Als je het blikje dicht laat na bereiden, dan kun je het gewoon nog bewaren tot de houdbaarheidsdatum. Alleen wel even voor je zelf erop zetten, dat het geen gecondenseerde melk meer is, maar ddl.
![]()
En als het blikje eenmaal open is, dan kun je de ddl eruit halen en in een schoon, afgesloten potje in de koelkast nog heel lang bewaren.
Paar dagen is geen probleem, tot houdbaarheidsdatum begint bij lang staan te kristaliseren.
ja, dat is dan het enige "probleem" als je niet van een knappertje houdt in je caramel.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » dulce de leche