Onderwerp: Poedersuiker maken

Hee, ik was even aan het zoeken naar goedkope poedersuiker.. botercreme en marshmallow fondant hebben zoveel nodig en toen kwam ik op zelf poedersuiker maken uit. aan de reacties te zien werkt het goed ik ga het zelf ook probere zijn er nog meer ervaringen mee?

Hoe kun je heel simpel van gewone suiker, poedersuiker maken

Doe de gewenste hoeveelheid kristalsuiker in de keukenmachine, waarin het mes zit. Maak de suiker net zo fijn als je zelf wilt. Heel simpel, en nooit geen restjes opgedroogde poedersuiker meer. En altijd de gewenste hoeveelheid

'' Make cakes, no war'' ♥

Re: Poedersuiker maken

hier ook nog van een andere site:

Zelf poedersuiker maken 

Hebt u geen poedersuiker in huis, dan kunt u die ook zelf maken: de koffiemolen goed schoonmaken, gewone suiker erin doen en heel fijn malen.

3

Ik denk dat je met de (juiste) zoekfunctie hier al meer/andere topics over zal vinden.....

(Even kijken.....)

Ik lees hier ergens dat het niet te doen valt met een staafmixer... logisch ook nog mij is het net ff gelukt met een blender gaat super snel!

nee hoor heb al gezocht

verwijder maar dan

7

Kijk maar...... misschien heb je hier ook nog wat aan?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=179357

8

Mijn moeder heeft dat ook wel gedaan, alleen werden de messen van de keukenmachine er wel redelijk snel bot van.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

9

Ik doe het altijd met de koffiemaal machientje (of hoe dat dan ook heet) Of de blender, waar je ook smoothies in kan maken.

Steefs Taartjeswereld
http://steefstaartjeswereld.nl/

10

is poedersuiker zoveel duurder dan gewone suiker dan?
Bij de Aldi krijg je een bus van 250 gram voor 89 cent.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

nee valt wel mee bij ons bij de ah 87 cent maar 1 kilo kristal suiker kost ook 87 cent en als je dat maalt is het wel goedkoper + dat je vaak poedersuiker nodig hebt --> botercreme & mmf