Re: mini zwart-wit stapeltje,kon het niet laten
die is leuk en mooi. Het bekleden van zo'n ding lijkt me niet simpel
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mini zwart-wit stapeltje,kon het niet laten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
die is leuk en mooi. Het bekleden van zo'n ding lijkt me niet simpel
Wauw Carla wat is deze supersjiek
, echt

Tieneke ,ik voel me gevlijt
en zal zeker doen,ik heb er geen moeite mee en e.b.m. tis zooo leuk om te maken ff denken,de onderste zou 4 stukjes kunnen,dan 2a3 en die boven ja 1 hap
.maar vul ze wel hoor,hou van lekker
en hou het in de gaten,want als jij um gaat maken ,is tie vast weer toppy
![]()
grt Carla
Mag ik vragen hoe je deze taartjes vult?
Ik heb ook de bakvorm en las op de site van Hipperdepip dat het best is om niet te vullen omdat het dan niet stabiel meer zou zijn...
Mamakaat stelde voor om het te vullen zoals een cupcake (met tip en spuitzak), lijkt me wel een goed idee!
ik vul ze wel en gaat prima,maar ik heb het op mijn manier gedaan en ik ga er volgende week nog 1 maken met wat foto's hoe ik het doe,zoals gevraagd is,ik bekleed ze ook anders,zoals Debbie(hipperdepip)ging bij mij echt niet mooi,en zoals ik het nu doe ,is ook veel makkelijker en strakker ,nog ff geduld en dan show ik het hier.
groetjes Carla
Wat een droppie Carla! Super leuk!! 
Wat een schatje!

Wat onwijs mooi.
Ik ga echt eens kijken of ze hier in de buurt ook die vorm hebben. Hij is te leuk om niet te hebben.
Meike ,zover ik weet alleen bij hipperdepip taartdesign te bestellen,ik heb ze nergens anders kunnen vinden toen,sukses
Hij is weer super mooi 
Je hebt er weer een schatje van gemaakt, Carla

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mini zwart-wit stapeltje,kon het niet laten