Onderwerp: [feedback] cc's kerstschaapjes en ander gerommel

mijn beste vriendin en ik zijn dol op de band HIM dit is hun logo een hart als pentagram onder de mom: love metal (zo heet ook 1 van hun cd's) dit logo heeft ook een naam heartagram en moet liefde voor alternatieve muziek voorstellen..
nou daar houden wij wel van en voor haar verjaardag had ik kersencc's met cream cheese toping gemaakt.. die er wel in gingen.

een kleinigheidje voor de visite rond sinterklaas ging er goed in
wist niet meer of ik ze had geplaatst dus bij deze chocolade cc's met cream cheese/strawberry toping lekker flink uitgeprobeerd met dusten

Deze dame en kind had ik op een workshop gemaakt.. heb ze later als topper gebruikt voor de kersttaart (in mn taartenparade te vinden) hier was hij nog volledig heel (hulst was van hoofdje afgewaaid toen in van ene locatie naar andere liep) 
ook is er in de armen een kleurverschil doordat helaas net al mn fondant op was gemaakt voor het kleine schaapje, en ik ontdekte dat mijn schaapje die hier rond loopt opeens had leren klimmen (altijd leuk de snelle ontwikkeling van kinderen)

mijn eerste uitprobeersel met mn kerstkadotje.. dit is met candymelt gedaan.. tja.. ik ga toch maar iets anders proberen vermoed ik zo.
https://www.facebook.com/PennysHobby

ben daar ook niet zo goed in. ik vond het voor deze cc's he inderdaad juist leuk om maar een kleine toef erop te doen zodat je nog de cc kon zien