Onderwerp: ganache van sojaslagroom?
weet iemand of je met soyaslagroom ganache kan maken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » ganache van sojaslagroom?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
weet iemand of je met soyaslagroom ganache kan maken?
Wat is het vetgehalte van de soyaslagroom? Voor ganache moet het minstens 35% vetgehalte zijn...
Heb het zelg nog niet geprobeerd, maar moet wel te doen zijn, denk ik...
soyaslagroom nog niet uitgeprobeerd wel lactosevrije slagroom (houdbaar) van minus L
ik ben benieuwd of het kan.. dan kan ik ook eens een taartje met dat maken voor een paar veganistische kennissen
soyaslagroom nog niet uitgeprobeerd wel lactosevrije slagroom (houdbaar) van minus L
ik ben benieuwd of het kan.. dan kan ik ook eens een taartje met dat maken voor een paar veganistische kennissen
minus L... waar is dat verkrijgbaar (en in welke hoeveelheden).
Meteenmaar even: weet iemand waar je soyatoo (soyaslagroom) kunt kopen en in welke hoeveelheden?
Hoe smaakt het? Komt het in de buurt van echte slagroom?
Jullie merken, dit is nieuw voor mij...
Kan vinden dat je minusL kunt kopen bij Coop, Plus, C1000 en Jumbo, maar er staan geen inhoudsmaten bij
minus L is koemelk zonder lactose
is inderdaad daar allemaal te koop (jumbo heb je de meeste kans op)
is 200ml en staat bij de houdbare melkproducten
je heb hem in bus vorm en uiteraard een pakje.
ikzelf heb met mijn laatste 2 taarten (kerst en kraam) dat voor mn botercreme op ganache basis gebruikt smaakt gewoon naar slagroom alleen ietsje zoeter door dat de lactose al veranderd is in lactase
-
dank voor je reactie; zal eens vragen of ze daar wel tegen kan
heb jij een smartphone achtig iets dat niet zo smart is ofzo?
valt me op dat al jouw berichten altijd 2x komen
nee pc gewoon een simpele pc..
weet ook niet hoe t komt hier alles nagekeken en karin zegt dat het ook niet aa het forum ligt.. dus geen enkel idee hoe t komt
-
soyatoo slagroom zit in pakjes van iets van 200 ml of zo. Ik weet alleen niet wat er gebeurt als je het verhit........ Misschien kan je anders sojakookroom gebruiken. Dat kan denk ik iig voor als je wilt gieten of smeren. Of het dan ook op te kloppen is weet ik niet.
Sojaslagroom smaakt echt niet als gewone slagroom. Als je het proeft moet je ook niet aan slagroom denken, maar gewoon aan iets nieuws wat je nooit geproefd hebt. Dan is het nog best lekker ook. Het is wit en luchtig en dat zijn de enige overeenkomsten
Minus-L is alleen geschikt voor mensen met lactose-intolerantie en absoluut niet voor mensen met koemelk(eiwit)-allergie.
dank voor je uitleg, ga het eens nauwkeurig navragen wat wel en wat niet
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » ganache van sojaslagroom?