1

Onderwerp: Geboorte taart meisje

Dit is de tweede taart die ik heb gemaakt en wel voor een vriendin dei een dochtertje heeft gekregen.
Dankzij de tips en how to's van dit forum is hij precies geworden zoals ik had gehoopt. Thanks!! Ben er zelf zeer tevreden over.

En wat werkt dat taarten maken verslavend, ga nu alweer bedenken wat mijn volgende project wordt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BZTAECXC-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XDJBFWIX-D.jpg

2

Re: Geboorte taart meisje

Mooi gemaakt.

3

Wow wat een schatje!  :thumb:

Staat ook nog op mijn lijstje, 1 met openslaande punten! :Y

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

4

lief taartje

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

5

Bedankt voor de leuke reacties, heb hem vanmiddag gebracht en ze vond hem geweldig. Daar doe je het toch voor! :Y

Erg leuk, en voor een tweede taart ook nog eens erg knap!! Strak gedaan!

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

7

mooi gedaan

en zo lief

groetjes marion

8

Prachtig! Ik sla de foto's even op ter inspiratie

Sweet like chocolate ♥

9

mooi taartje!!

10

Wat een lieverd. Ik vind de taart wel erg eng op het randje van de vensterbank staan, hopelijk was het alleen voor de foto en had je je hand er onder  :D

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

11

Tweede taart? Meid wat knap ! Hij is echt superleuk en mooi !

Groetjes, Conny

12

Ja hoor dat op de rand van de vensterbank was alleen voor de foto, dan had ik  er even goed licht erop.
Ik heb inmiddels al 2 bestellingen om zon taart te maken tegen betaling. Maar wat is nou een redelijke prijs voor zon taart? :think:

13

2e taart??? echt super!
deze staat ook nog op mijn lijstje, maar vind dat ook wel een spannende. ik zal die howto's ook eens opzoeken...
en wat je moet vragen weet ik ook niet, ik heb tot nu toe nog alles weggeven, maar dat was dan wel aan mensen waar ik anders ook iets aan zou geven...dus ben ook wel benieuwd...

Er is altijd wel een reden voor taart!