1

Onderwerp: Idee baby cc

Mijn tante verwacht ergens in januari :think: een baby,
nu heeft ze mij dus gevraagd of ik cc wil maken om uit te delen bij mijn nichtje die in groep 1 zit. Het hoeft dus niet heel ingewikkeld te zijn. Ik zat zelf te denken aan de siliconen babymolds maar dat vindt ik gelijk weer zo duur als je ze 1 of 2 keer per jaar gebruikt.
Heeft iemand nog een leuk idee?hoor het graag :Y
maakt niet uit of het een jongen/meisje cc is.

groetjes Gertrude

2

Re: Idee baby cc

Dit mischien iets...?? heb je geen mold nodig!!.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HHHBFGL3.jpg

3

het is echt leuk maar het moet op een stuk of 40 cupcakes en aangezien ik nog op school zit heb ik er niet zo veel tijd voor!
misschien is het een ideetje voor op een taart! Ga ik dan zeker doen!
bedankt voor de moeite!

4 Laatst bewerkt door joseetje (29-12-2011 21:15)

hallo, deze heb ik al eens gemaakt, sommige met een malletje van de webshop, maar het rompertje en kroontje, heb ik zelf gemaakt, kijk eens bij de action,daar hebben ze bij de schrijfspullen ook hele goedkope stempels van geboorte e.d.
Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZXNSSDTJ.jpg

groetjes  Jose'

5

oke, bedankt! had gisteren al bij action gekeken maar bij de knutselspullen dus daar vond ik ze zeker niet :lol:
ga er vandaag nog wel een x heen en dan maar kijken of ik kan slagen!

6

Misschien gewoon een cupcake in de icing dippen, dan in de roze muisjes met evt. De eerste letter van de naam van de baby?

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

7

heb de stempeltjes bij de action en kruidvat niet gevonden :/
Ik ga vanmiddag even die baby nurserypatchwork kopen bij de leukste taartenshop, laat jullie de proefcc even zien als ik ze gemaakt heb!

8

Ik heb de cupcakejes gemaakt maar stom!stom!stom! :mad: ben ik weer eens vergeten om een foto te maken...mijn tante was er gelukkig heel erg blij mee!De volgende x echt even eraan denken!
Dan zijn het er net iets meer als 6 :D !
Volgende x maak ik er een foto van(hopelijk met de nieuwe wereldburger(es) erbij!

Liefs