Onderwerp: Cakepops voor het eerst!!!
Zoals zovele heb ik me ook gewaagd aan de cakepops!!

Resultaten zijn niet uitermate bijzonder maar heb het gedaan met de spullen die ik in huis had!!
Erg leuk om te doen!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cakepops voor het eerst!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zoals zovele heb ik me ook gewaagd aan de cakepops!!

Resultaten zijn niet uitermate bijzonder maar heb het gedaan met de spullen die ik in huis had!!
Erg leuk om te doen!!
Zien er leuk en lekker uit
Met de hand gedraaid of zoals zovelen hier de cakepopmaker gebruikt?
Welk recept heb je gebruikt?
Heb je een cakepopmaker gebruikt of niet?
Met de hand gedraaid of zoals zovelen hier de cakepopmaker gebruikt?
Een cakepopmaker gebruikt!! Echt prima ding, leek me gemakkelijker dan zelf draaien, maar heb dat nog niet geprobeerd dus weet niet echt het verschil!!
Welk recept heb je gebruikt?
Heb de cupcakemix van Fun Cakes gebruikt!!
En daarmee zijn ze lekker, waren binnen no time op!!
Ja, het is een super handig ding
Ik gebruik hem ook
De mix van Koopmans is ook lekker... Appel-kaneel. Ik doe er dan geen appel door, maar wel die stukjes kaneel. Heerlijke cakepops/cupcakes of wat voor cake dan ook 
De mix van Koopmans is ook lekker...
Dat is wel handig om te weten, want die is op meerdere plekken te verkrijgen dan die van Funcakes!!
Mag ik ook gelijk vragen hoe lang jij ze bakt.? Ik heb ze verschillende tijden gebakken en volgens mij werden die van 3 om 3 het best..
Ik spiek af en toe even hoe ze eruit zien
Het groene lampje brandt bij mij al vrij gauw en dan zijn zo nog zo bleek dat ik denk dat ze nog wel wat langer kunnen...
Ik doe het dus op het oog, maar ik weet eigenlijk niet wat de normale baktijd is met dit apparaat 
ze zijn ontzettend leuk!!
Heb jij candymelts gebruikt of chocolade?
Ik ben benieuwd, volgende week komt mijn cakepopmaker binnen!
hoe maak je de cakepop??
of waar kun je cakepopmaker bestellen want als ik op de webshop kijk en cakepopmaker invul dan komt er niks naar voren.
hij heet de popcakemaker van inventum, je kan hem zelfs bij bol.com bestellen maar ook nog op andere plekken!
kijkshop heeft hem en ruimt deze week met 20% volgens mij schoonmoeder.....Inventium heet merk geloof ik....
okay dankje..
gekeken op kijkshop maar daar staat donutmaker bij.. het apparaat ziet er wel hetzelfde uit.
@ simm hij staat niet op site. Je moet echt in winkel zelf bestellen
Erg leuk, en je dat toch verschillende dingen in huis, zo heb ik ze de eerste keer ook gemaakt, maar nu toch een cakepopmaker en canymolts aangeschaft, ga dit zsm proberen wat voor mij het beste werkt want ik lees hier verschillende ervaringen dus van alles proberen!
http://www.cookandco.nl/product/Cake-Po … funcooking
Hij is uitverkocht maar komt binnenkort weer
Is hard gegaan met die dingen, bij Kijkshop hebben ze 'm inderdaad ook al niet meer!
Heb jij candymelts gebruikt of chocolade?
Chocolade, candymelts nog nooit geprobeerd, maar wil ik zeker wel een keer proberen...
waar kun je cakepopmaker bestellen
Ik heb hem vorige week bij de kijkshop gehaald (ook bij de mediamarkt geweest maar daar waren ze op)
ga dit zsm proberen wat voor mij het beste werkt want ik lees hier verschillende ervaringen dus van alles proberen!
Klopt en voor iedereen is het toch weer anders, alleen nog ff een aantal gelegenheden zoeken waarvoor ik ze kan maken, want anders komen mijn goede voornemens dit jaar niet uit!! 
ik ga ze maken voor de verjaardag voor mijn dochter als traktatie op school.. heb een hele goede reden om het te proberen en weer wat spullejtes aan te schaffen..
Ik heb wel een vraagje..
Ik ga een ronde bakvorm gebruiken van 24cm hoeveel cakepops kunnen hier ong uit.?? en Hoeveel chocola moet ik dan gebruiken???
Ik heb wel een vraagje..
Ik ga een ronde bakvorm gebruiken van 24cm hoeveel cakepops kunnen hier ong uit.?? en Hoeveel chocola moet ik dan gebruiken???
Ik kan je hier niet mee helpen, ik gebruik nl een pocakemaker, hopelijk vind je ergens anders op het forum je antwoord!!
ik heb ook maar een popcakemaker aanngeschaft..
ga het morgen maar even uitproberen.
nog een klein vraagje ik heb min 14 popcake nodig.
welke dosering gebruik je en hoeveel heb je dan??
nog een klein vraagje ik heb min 14 popcake nodig.
welke dosering gebruik je en hoeveel heb je dan??
Ik had van de Funcakes mix voor cupcakes 250 gram gebruikt en kreeg daar ongeveer rond de 30 cakepops uit, als ik het me goed herinner.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cakepops voor het eerst!!!