Re: De toverboom....mijn beschilderde taart!
ik kan niet kiezen... vind ze allebei heel erg mooi!
hoe heb je dat gedaan met die achtergrond???????
Wat bedoel je Nicolette?? Welke achtergrond??
Groetjes Leonie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De toverboom....mijn beschilderde taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik kan niet kiezen... vind ze allebei heel erg mooi!
Geweldig!! Wauw, wat mooi zeg. En dit kun je dus òòk al...
Ik vind beide foto's mooi, maar met de blauwe achtergrond is het toch meer een 'Leonietje'.
Je poppetje is ook mega schattig met die groene haartjes en gekke schoentjes!

Nicolette77 schreef:ik kan niet kiezen... vind ze allebei heel erg mooi!
Die ene
hahaha. Ik bedoel, het is net of je taart 'zweeft' en niet ergens op staat terwijl hij is gefotografeerd... Heb je dat met photoshop gedaan ofzo?
leonietje schreef:Nicolette77 schreef:ik kan niet kiezen... vind ze allebei heel erg mooi!
Die ene
hahaha. Ik bedoel, het is net of je taart 'zweeft' en niet ergens op staat terwijl hij is gefotografeerd... Heb je dat met photoshop gedaan ofzo?
Nee hoor, niet gedaan met photoshop. Ik gebruik gewoon een rol behang als achtergrond 
zooooo dom van mij... hoe simpel kan het toch zijn
! Bedankt voor dit 'gouden' antwoord! Morgen even een rol behang halen dus, laat de taarten zo mooi uitkomen op de foto!
Ook nog even een tip die ik van een fotograaf heb gekregen. Productfotografie wordt vaak gedaan met een lichtgrijze achtergrond, gewoon effen en zonder structuur. Dan komen de producten en de kleuren het beste tot zijn recht!
nogmaals bedankt!
![]()
![]()
zooooo dom van mij... hoe simpel kan het toch zijn
! Bedankt voor dit 'gouden' antwoord! Morgen even een rol behang halen dus, laat de taarten zo mooi uitkomen op de foto!
Ook nog even een tip die ik van een fotograaf heb gekregen. Productfotografie wordt vaak gedaan met een lichtgrijze achtergrond, gewoon effen en zonder structuur. Dan komen de producten en de kleuren het beste tot zijn recht!
nogmaals bedankt!
Graag gedaan!! Ennuh..bedankt voor de tip, maar ik ben nou eenmaal iemand van de kleurtjes!!

Petje af!!!!
mooi mooi mooi en ook zo creatief met dat mannetje dat kleurballetjes gooit.
Geweldig...en als ik mag kiezen dan vind ik die laatste achtergrond met de stenen het mooiste...!
De andere vind ik zo gefotoshopt overkomen. Bij de laatste word de aandacht volledig naar de taart getrokken, super!
Heeeeeeeeeeel erg gaaf als je zo kunt schilderen en taarten maken!
Jaaaaaaaaa!! Daar istie!! Had je het op je heupen gekregen?
Of had je gisteren ineens ene vrije dag?
Ik vind hem ERRUG mooi, wat een onwijs leuk idee van die balletjes! Gaaf hoor! En ik ga voor blauw... Maar het is een moeilijke keus... En inderdaad, in het echt issie nog mooier!! 
Hij is in het echt idd nog mooier dan op de foto. Leonie, heb je weer super gedaan
Wat creatief ,echt heel kunstzinnig. Krijg gelijk zin om een kwast te pakken en aan het schilderen te gaan .[op doek dan he]
Fantastisch! Wat lijkt mij dat leuk zeg een workshop van Alice 
Wat een originele taart!
Gaaf bedacht ook, je fantasiemannetje met de gekleurde balletjes.
In een woord FANTASTISCH
wou dat ik zo kon boetseren en schilderen 
Wow, heel mooi gedaan. Super. 
Blauw! dan knallen de kleuren van het scherm! wat gaaf gemaakt weer!!
Goh zeg! Hartstikke mooi! Dat leer je in 1 workshop? Is vast heel leuk om te doen!
En met het mannetje is hij echt helemaal super en dan de blauwe achtergrond 
Prachtig......
Goh zeg! Hartstikke mooi! Dat leer je in 1 workshop? Is vast heel leuk om te doen!
En met het mannetje is hij echt helemaal super en dan de blauwe achtergrond
Ja, dat heb ik in 1 workshop geschilderd. Is zo leuk om te doen en met aanwijzingen van Alice komt het helemaal goed!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De toverboom....mijn beschilderde taart!