Onderwerp: Cakepops in wit en pink
Voor een jong stel dat vorige week is getrouwd, heb ik deze, totaal 50, cakepops gemaakt. Ze zijn gemaakt van chococake met koekkruimels en een frosting van roomkaas.
De themakleur was pink:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cakepops in wit en pink
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een jong stel dat vorige week is getrouwd, heb ik deze, totaal 50, cakepops gemaakt. Ze zijn gemaakt van chococake met koekkruimels en een frosting van roomkaas.
De themakleur was pink:

Mooi An hoe je altijd de cakepops maakt 
Prachtig dat fuchsiaroze met zachtgroen! En ik ben wel heel erg benieuwd naar je frostingrecept
.
Dank je wel Noemi!!! 
prachtig..
mijn dochter wordt over 2 weken 4 jaar en heb nu een hele leuke traktatie gevonden.. dankje..
maar hoe maak je die bolletjes??
Prachtig dat fuchsiaroze met zachtgroen! En ik ben wel heel erg benieuwd naar je frostingrecept
.
Hi, hi. De pops horen wit te zijn op je scherm maar ik heb de foto's met flits moeten maken en ik denk dat je de bruine cake er doorheen ziet.
De frosting is echt heel simpel; op een pond cake gebruik ik ca. 70 gram roomkaas met ca. 150 gr. poedersuiker. Lijkt veel maar als ik de Amerikaanse recepten zie....
Anyway; lekker luchtig roeren en aan de cakekruimels toevoegen. Tussen door ff proeven of er evt. suiker bij kan en je goede ballen kan draaien 
deze zijn ook heel mooi gedaan.
Super leuk!
Heb je ze daarna door candy melds gehaald?
Die zijn echt héél mooi!! Vind het knap hoor, 50 stuks, ik zou gek worden denk ik
vind het zo'n werk die cakepops, dus petje af 
Schitterend!
Heel mooi en fijntjes.
Mooie cakepops zeg, zien er netjes en chique uit 
heel errug mooi!!
ik heb net ook ff je site bekeken...PRACHTIG!!
hoe maak jij de fondant/marsepein bloemetjes er op vast??
als de chocolade nog nat is??
ik heb zelf net gisteren voor het eerst wat cakepops gemaakt...errug leuk om te doen...maar moet nog heeeeel vaak oefenen om ze net zo mooi te krijgen als die van jou!!
wat vraag jij er per stuk voor??
Helemaal mee eens! Ook deze zien er weer top uit 
Wow, heb ook je site bekeken. Geweldig!
Mijn complimenten!
Hoe heb je ze zo mooi glad gekregen?
Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties
Het is inderdaad een hoop priegelwerk maar het is een kwestie van veeeeel oefenenen om ze glad te krijgen en veeeeel geduld 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cakepops in wit en pink