1 Laatst bewerkt door sterretje (06-01-2012 10:15)

Onderwerp: Cakepops

Ik ga van het weekend cakepops maken met de cakepop maker..  De vorige keer heb ik cupcakesmix van funcakes gebruikt maar nu las ik hier ergens ook dat het met biscuit mix kan.

Wat vinden jullie lekkerde?? En als ik biscuitmix neem hoeveel zou ik nodig hebben voor 24 cakepops??

Re: Cakepops

ik vind zelf van funcakes lekkerder! en ik zou gewoon een standaard cake bakken maar hier op de site staan er genoeg topics over hoeveelheden--> gewoon even zoeken :thumb:

'' Make cakes, no war'' ♥

oh sorry jij gebruikt de cake pop maker? dat weet ik niet hoeveel succes :Y

'' Make cakes, no war'' ♥

4

Ik heb het zowel met de biscuitmix als met de cupcakemix gebruikt, maar die met de biscuitmix mislukten elke keer, terwijl die met de cc-mix altijd lukken! Ik zou het dus niet met de biscuitmix doen ;-)

5

Bedankt dan wordt het dus gewoon cc mix

6

grappig dat jullie de cupcake mic prettiger vinden

ik heb dat ook gemaakt maar vond het verschrikkelijk

ik maak ze met biscuitmix en vul ze later met creme
dan blijft de cakepop lekker smeuig en als de ballen dan niet mooi rond uit de cakepopmaker komen , is dat niet erg omdat je ze inspuit met creme en dan worden ze alsnog mooi rond.

hier is iedereen er supersnel bij als ik ze maak en zijn ze binnen zeer korte tijd allemaal op!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie