1 Laatst bewerkt door Annekehil (05-01-2012 21:26)

Onderwerp: Cakepops op chique

Het bruidspaar kwam voor een proeverij voor een bruidstaart in wit met goudaccenten. Daarnaast wilden ze graag ca. 200 cupcakes Nou had ik net cakepops gemaakt voor een bruidsbestelling zie http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126916725 en dus heb ik, naast de proeftaartjes, ook een paar cakepops in hun stijl gedecoreerd om te laten zien dat dit ook leuk is om aan je gasten te geven.

Naast de bruidstaart komen er dus EN cupcakes EN cakepops van chococake met koekkruimels en een frosting van roomkaas  :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4WJTJTP8.jpg

2

Re: Cakepops op chique

Jemig de pemig  :P  wat een werk maar wat mooi ook zeg!
Mijn complimenten voor deze en die van het andere topic, echt heel stijlvol!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Mooi, net als de cakepops in wit met pink!
En het klinkt ook erg lekker!
Ik blijf het zelf lastig vinden om een lekkere combi te maken, waarvan je ook nog mooie ronde balletjes kan maken...

ze zijn echt heel gaaf anne! mijn complimenten!
hoe heb je de bloemetjes op de cakepops bevestigd?
gr. hansje

5

nogmaal Anneke vind ze weer helemaal superrrrr :thumb:
groetjes Carla

6

hansje pansje kevertje schreef:

ze zijn echt heel gaaf anne! mijn complimenten!
hoe heb je de bloemetjes op de cakepops bevestigd?
gr. hansje

Dank jullie wel allemaal!

De bloemetjes heb ik met chocolade vastgemaakt. Blijt super zitten en ook nog eens snel ;)

7

Chique hoor! Welke chocolade of melts gebruik jij?
Bij mij wordt of niet vloeibaar genoeg en dan worden de pops niet glad, of juist té vloeibaar en dan duurt het zo lang voor het weer harder wordt, dat alles van de stokjes druipt  :(

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

8

Bo2309 schreef:

Bij mij wordt of niet vloeibaar genoeg en dan worden de pops niet glad, of juist té vloeibaar en dan duurt het zo lang voor het weer harder wordt, dat alles van de stokjes druipt  :(

Ik gebruik de melts van Wilton met crisco tot alles de dikte heeft van yoghurt. Ik warm wel heel langzaam op. Niet langer dan 30 sec op 600 watt per ronde. Soms moet ik de magnetron wel 10 x aanzetten met tussendoor roeren voordat ik aan de gang ga.

Echt de tijd nemen!

9

heel mooi en chique. Daar zal wel veel werk in gekropen zijn

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

10

oooooh deze zijn nog mooier, Super hoor :thumb: Ik ben fan van jou cakepops  :Y

11

Ze zijn weer prachtig  :thumb:

12

Annekehil schreef:
Bo2309 schreef:

Ik gebruik de melts van Wilton met crisco tot alles de dikte heeft van yoghurt. Ik warm wel heel langzaam op. Niet langer dan 30 sec op 600 watt per ronde. Soms moet ik de magnetron wel 10 x aanzetten met tussendoor roeren voordat ik aan de gang ga.

Echt de tijd nemen!

Ok, dank je, ik ga het nog een keer proberen  :Y

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

13

Heel erg mooie cakepops zeg. Leuk dat ze nu ook EN EN EN willen. Alleen lijkt het me heel veel werk om die links boven bijvoorbeeld 50 keer te maken  :lol: , eigenlijk is 25 keer al veel met al die kleine bloemetjes  :lol: Maar ze zien er écht wel super chique uit  :Y

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

14

Prachtig hoor!

15

Wat een chique cakepops. Prachtig weer  :thumb:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

16

Jij begint een beetje de  koningin van de cakepops te worden  :lol:
Ik vind deze ook weer helemaal super!
Ik heb ze gisteren toevallig zelf ook gemaakt en het viel me reuze mee, sterker nog ik vond het erg leuk om te doen.
Vroeg me alleen af hoe groot jij ze bijvoorbeeld maakt. Ik vind het toch best een hele hap als je ze groter maakt dan een cm of 3

Life is what you bake it.

17

Wat een beeldige, chique cakepops!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

18

Taartenmarie schreef:

Jij begint een beetje de  koningin van de cakepops te worden  :lol:
Ik vind deze ook weer helemaal super!
Ik heb ze gisteren toevallig zelf ook gemaakt en het viel me reuze mee, sterker nog ik vond het erg leuk om te doen.
Vroeg me alleen af hoe groot jij ze bijvoorbeeld maakt. Ik vind het toch best een hele hap als je ze groter maakt dan een cm of 3

Hey Lilian,

Ha, klinkt wel leuk  :D  Ik vind het ook super leuk om op zo'n klein oppervlak te pielen en het is weer eens wat anders dan taart  O-)

Ik heb zo'n mini-ijsschepje en dat vind ik een prima hap. Heb toevallig gisteren de balletjes gewogen en kwam op een gewicht van tussen de 25 en 30 gram (zonder chocolade).

19

Dank je wel Anneke, dat ga ik in mijn achterhoofd houden als ik de volgende keer cakepops ga maken.

Life is what you bake it.

20

Wat een super leuke cake pops!!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

21

Supermooi gedaan hoor...!!!

22

Erg mooi en zeker chique  :)