Re: tja, dit is dan weer heel iets anders
Wauw! Wat heb je dat weer prachtig gemaakt en wat zal de 7 jarige meid dààr blij mee zijn!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » tja, dit is dan weer heel iets anders
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw! Wat heb je dat weer prachtig gemaakt en wat zal de 7 jarige meid dààr blij mee zijn!!

Oooooo die bloemen.... zooooo mooi!
De hele taart is prachtig, maar nogmaals, die bloemen..!
Snap helemaal wat je bedoelt maar toch is je stijl herkenbaar in de details!
anders of niet hij is even mooi als altijd
prachtig! zo is een printje vele malen mooier dan een geboetseerde tink, die meestal niet helemaal perfect uitvalt... (uitzonderingen daar gelaten..)
Hoe heb je dat randje langs de print gemaakt? Is dat uit de losse pols of heb je een silly mal ergens mee gemaakt?
Mag ik vragen waar je die mooie plaatjes besteld?? Ik heb al vaker gezocht, maar weet niet zo goed welke ik moet bestellen. Je hebt plaatjes met ouwel, en sugar sheets.
Maar die van jou zijn net echte foto's
Btw... prachtige taart. Maar al jou taarten zijn prachtig.
Leuk om te lezen hoe je die bloemen maakt.
Thnx.
1
de rand langs de printjes is gemaakt met de perfectborder mold van hittepetaart. en de printjes maak ik zelf, ik print op frosty, dat is echt een supermooi resultaat vind ik 
Thnx.... Weet ik wat ik de eerstvolgende keer moet bestellen.
super mooi weer brenda. welke viner heb je gebruikt voor het bloemetje?
Wauw.... Volgens mij zit ik er al 5 minuten naar te kijken hoe mooi ik hem vind!
Vraagje, hoe krijg je die bloemetjes in twee kleuren? De binnenkant donkerder dan de buitenkant zeg maar?
heel mooi!! vooral de rand, 
edit: antwoord is al gegevens 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » tja, dit is dan weer heel iets anders