Onderwerp: Blog : Koekje Haakje Maak Je

Hallo,

Eerst en vooral wil ik iedereen een gezond en creatief 2012 toewensen.

Sinds half december heb ik mijn eigen Blog.

http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

Je kan er het volgende terugvinden : mooie koekjes en ander creatief gebak. Leuk haakwerk en andere (textiele) knutsels.

Ik ben graag creatief bezig en na 3 jaar met koekjes en gebak bezig te zijn heb ik mijn andere oude liefdes (met textiel en papier creatief zijn) ook terug gevonden. En om alles te delen dit Blog.

Sommigen onder jullie hebben mijn Blog misschien al bezocht, waarvoor dank.
Ik had een verkeerde link naar de "Vind Ik leuk"  "i like" button van facebook staan. Dus diegenen die eerder op die button hadden gedrukt gelieve dat te vernieuwen om door te zenden naar de Facebookpagina : Koekje Haakje Maak je.
Je kan me ook volgen op Pinterest via mijn Blog.

Hou het Blog goed in het oog want binnenkort hou ik een eerste Give Away en er valt ook wat te winnen dat je als Creatieve Taartenmaker misschien kan gebruiken.

Lieve groetjes

2

Re: Blog : Koekje Haakje Maak Je

Wat een super blog! Ik heb net alles bekeken en heb geprobeerd een reactie achter te laten voor facebook. Volgens mij ging dat laatste niet goed.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Dankjewel Sandra voor jouw complimentje.

Ben je naar de facebookpagina zelf gegaan om een reactie na te laten want dat kan enkel op de facebookpagina zelf.

Wil je een reactie nalaten op het Blog zelf dan moet je eerst volger worden van het het Blog en dat word je door op de button "neem deel aan deze site" te klikken op het blog zelf.

4

Wat gezellig !!  :Y

5

Wat een gezellig blog  :Y en zo veel verschillende leuke ideetjes  :thumb:

Bedankt voor de leuke reacties.

Dat ziet er leuk uit :Y

Ik zet 'm bij mijn favorieten :Y