Onderwerp: mini zwart-wit stapeltje,kon het niet laten
kon het weer niet laten,dus maar weer een mini stapeltje gemaakt,vind um zelf erg leuk
bovenop me eigen gemaakte mold waar ik erg blij mee ben
taartgroetjes Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mini zwart-wit stapeltje,kon het niet laten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
kon het weer niet laten,dus maar weer een mini stapeltje gemaakt,vind um zelf erg leuk
bovenop me eigen gemaakte mold waar ik erg blij mee ben
taartgroetjes Carla
Heel mooi en sjiek!
Ben ook verkocht aan de ministapeltjes, je kan er echt alle kanten mee uit!
Wauw!
Erg chique hoor!
Heel mooi en stijvol taartje!
Groetjes!
Ik vind deze heeeel mooi!!!
Maarruh zoals al eerder gevraagd is...wie eet die taartjes allemaal op

Wat een heerlijk sjieke stapel 
het stapeld aardig daar in Almelo
alweer mooi
Wat een mooie mini ! Alleen die strik hè
....
Super leuk!
Heb er eergister ook 1 gemaakt en vind ze echt gaaf om te maken!
Heelmooi gedaan. En welke maten heb je gebruikt?
nou Femke ,ik eet ze niet ,want dat mag nog ff niet,hoewel ik het best zou willen MMMMMMMMMMM ,dus weg geven
en Monique deze mocht nog ff
,voor de normale maat taart gaat die van jouw erop -benfie deze taartjes komen uit de mini bakpan(4 stuks)maten 10cm-7cm-4cm van hipperdepip taartdesign,en ben er nog steeds blij mee en iedereen weer bedankt voor de leuke reaktie's
grt Carla
Je bent erg echt aan verslingerd he? Ik moest vandaag een klein taartje bekleden als bovenste van een stapeltaart. Wat een drama. Ik kreeg het niet voor elkaar zonder allemaal kreukels rondom. Hoe doe jij dit, want deze zijn nog veel kleiner? Zou je niet eens foto's kunnen maken voor een how-to? Als expert zijnde?
Tieneke
Ik ben altijd gek op die ministapeltjes, maar dit is dan wel een hele kleine. Voor hoeveel personen is zo'n stapeltje dan ongeveer? Ik vind ze superschattig en in jouw zwart-wit versie wel héél erg leuk. Ik ga ook maar even kij ken of ik niet toevallig "wat" moet bestellen
. Dus bedankt voor de tip!
Tieneke ,ik voel me gevlijt
en zal zeker doen,ik heb er geen moeite mee en e.b.m. tis zooo leuk om te maken ff denken,de onderste zou 4 stukjes kunnen,dan 2a3 en die boven ja 1 hap
.maar vul ze wel hoor,hou van lekker
en hou het in de gaten,want als jij um gaat maken ,is tie vast weer toppy
grt Carla
ow Carla, ik vind het echt een droppie! 
Ja je bent de koningin van de minitaartjes

Erg leuk, zo'n stapeltje en heb gelijk effe op de site gekeken. Maar eens over nadenken of ik dit ook wil doen.

Monique deze mocht nog ff
,voor de normale maat taart gaat die van jouw erop
grt Carla
Het was een grapje hoor Carla , maar dat had je vast wel begrepen . Die strik lukt vast wel hoor ! 
tuurlijk snapte ik um ,ben blond maar gelukkig hoog gehalte gevoel humor
en met jouw support gaat tie zeker super lukken 
Daan nog ff en loop naast me schoenen
groetjes Carla
Wat een leuke ministapel zeg super!
Deze moet je in 1 keer bekleden toch?
Lijkt me best moeilijk toch?
Lijkt me een hele leuke bakpan maar eens opzoeken.
Ohhhh wat een snoeperig taartje, hijs superleuk geworden!!
Jammer dat ik je vormpje uit de mold niet beter kan zien.....
Maar superleuk taartje!!!
e.b.m. tis zooo leuk om te maken ff denken,de onderste zou 4 stukjes kunnen,dan 2a3 en die boven ja 1 hap
.maar vul ze wel hoor,hou van lekker
en hou het in de gaten,want als jij um gaat maken ,is tie vast weer toppy
![]()
grt Carla
Eigenlijk net een mooi maatje voor "tussendoor" dus, als een gewone taart te groot is. Jaaaaaa, die wil ik dan ook wel hebben
.
Enne......... dat laatste vind ik wel heel erg lief van je
.
Mmm ik ga steeds meer twijfelen... Zal ik ook zo'n vorm aanschaffen?? Je maakt zulke leuke creaties! Deze is ook weer prachtig en superchique!
Oh wat is deze leuk zeg!!! En strakkkkk. Als je de foto kwijt bent, heb ik 'm nog in mijn pc 
Wat een leukerdje!!! Mooie foto ook trouwens

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mini zwart-wit stapeltje,kon het niet laten