1

Onderwerp: Verschil tussen smaakstoffen

Ik heb geen idee of ik hier goed sta maar anders wordt het wel verplaatst....

Ik ga voor volgende week een taart maken gevuld met champagnecreme. Ik heb die van Patidess maar daar zit niet meer zoveel in. Nu heb ik gezien dat er van LorAnn Super Strenght flavor ook een champagnesmaak is. Nu zou ik graag willen weten of hier verschil in zit? Ik vind de Patidess lekker maar die is ook wel duurder en dan moet ik weer op pad aangezien ze dat hier in de omtrek niet hebben. En bestellen vind ik geen optie gezien de verzendkosten en ik heb ook echt niet meer nodig. Ik heb alles al in huis alleen dit vergeten......beetje dom...

2

Re: Verschil tussen smaakstoffen

Ik vind Lorann echt chemisch smaken, heb de pina colada, de chocolade, de framboos, peer en advocaat. De laatste 2 meteen weggegooit. Te vies om te gebruiken en smaakten ook niet naar peer of advocaat. Ik gebruikte het in de botercreme.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

3

je kan ook zo'n klein flesje champagne of cava kopen, even koken zodat de alcohol verdampt en dan gebruiken i.p.v. het water dat je bij de bc doet.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

4

Wordt dan de botercremé niet veel te dun? Want hoeveel doe je er dan in?

5

dezelfde hoeveelheid als je water zou gebruiken.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

6

Ik heb 1x de smaakstof van LoRann gebruikt, er staat op dat een paar druppels genoeg is, maar ik vond dat je toch bijna wel een half flesje moest gebruiken,  voordat er een beetje smaak aan kwam. Was volgens mij op botercreme van 250 gr. boter.