Onderwerp: Vulling (jam)
Ik had even een vraagje over een jam vulling.
Gebruiken jullie daar ook een bepaalde jam voor of maakt het niet uit wat voor jam of welk merk??!.
Alvast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vulling (jam)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had even een vraagje over een jam vulling.
Gebruiken jullie daar ook een bepaalde jam voor of maakt het niet uit wat voor jam of welk merk??!.
Alvast bedankt
Het maakt niet zoveel uit welk merk jam je gebruikt. Welke smaak hangt af van de (eventuele) andere vullingen in je taart. Aardbeien- frambozen- of 4vruchtenjam is altijd goed.
Ik gebruik vaak jam van AH of die met een rood/wit geruit deksel, weet zo even het merk niet.
Het maakt niet zoveel uit welk merk jam je gebruikt. Welke smaak hangt af van de (eventuele) andere vullingen in je taart. Aardbeien- frambozen- of 4vruchtenjam is altijd goed.
![]()
Ik gebruik vaak jam van AH of die met een rood/wit geruit deksel, weet zo even het merk niet.
bonne mamam is dat volgens mij...
Ik gebruik gewoon jam van een willekeurig merk, van willekeurige supermarkten...
oooo, bonne mamam is zoooo lekker! hahaha. die gebruik ikzelf dus ook het liefst. maar andere jam wil ook goed hoor. moeten niet te dikke stukken inzitten, niet te veel toegevoegde rommel(vind ikzelf)
en ook zeker niet veel te dun! want als je dan invriest en weer ontdooit kan het erdoor lopen. en dat is niet de bedoeling natuurlijk.
d'r is iets met Hero extra gevuld ofzo, die moet je niet gebruiken
ik weet het fijne niet meer , staat ergens hier in 1 van de topics.
Ik maak zelf m'n jam, die is echt het allerallerallerlekkerst en als die op is, dan BonMaman
Taart moet lekker zijn
bedankt voor jullie antwoorden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vulling (jam)