1

Onderwerp: Snoepjestaart

Ok, ik krijg een aanvraag voor een 11-persoons stapeltaartje voor een meisje wat 3 word, hij moet roze zijn en er moet een 3 opkomen...  na even doorgevraagd te hebben wat ze verder leuk vind bijv hello kitty of iets dergelijks... komt het volgende antwoord:

ze wil een snoepjestaart... met echte snoepjes...

Wat moet je daar nou mee? Heb gezegd dat ik het met alle liefde zo wil maken maar dat het me niet erg lekker lijkt voor de rest van de visite.

Nu aan jullie de vraag... help! De taart wordt gevuld met aardbei jam en mbc, wat zouden daar voor snoepjes bijpassen?? Volgens mij wordt het een ontzettend zoet geheel! En hoe zouden jullie dit verder doen? Bijv lange vingers aan de zijkant en dan vullen aan de bovenkant met snoepjes of ze er opplakken?

Erg lastig dit...

my favorite cake is.... delicious!

2

Re: Snoepjestaart

Ik heb een poosje terug een heel leuk taartje gemaakt uit het boekje van Tal tsafrir met echte snoepjes...misschien is dat een idee??

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=170841

3

Ik zou denk ik net zoiets als een chocobom maken, de zijkanten reepjes fondant met houtnerf maken.

Evt geboetseerde diertjes die in snoep zwemmen?  :lol:

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

4

Ik zou heel eigenwijs de snoepjes toch maken van fondant O-)

Uiteraard zou ik dit wel melden van te voren en ik zou er ook bij zeggen dat je geen taarten maakt met snoepjes. Als ze dat dan perse nog willen leggen ze er zelf maar snoepjes bij.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

Kun je niet zoiets maken als een hans-en-griethuisje, met snoephartjes op het dak, tumtummetjes, dropjes en speculaasjes erop?

Tieneke

6

Hoi iedereen!

Bedankt voor het meedenken allemaal! Superideën waar ik zelf niet op zou zijn gekomen... (ben nog niet zo heel erg lang bezig ;)) Ik vind de taart van Leonietje helemaal top dus die ga ik als voorbeeld gebruiken! Kan ik nl ook het knalroze in verwerken wat ze graag wil!

my favorite cake is.... delicious!

7

succes diana!!!