1

Onderwerp: hoeveel dagen

hoeveel dagen vante voren kan ik  cupcakes maken en bekleden
mijn dochter is volgende week donderdag jarig, ze wil een prinsessen k3 taart. maar ook op cupcakes trakteren op de psz, om nu een hele woensdag met taart bezig te zijn gaat niet lukken .
kan ik ze ook dinsdag bakken en dan savonds bekleden (allen de bovenkant) 

hoe kan ik alles het beste bewaren in of buiten de koelkast
net als de prinsessentaart kan die gewoon buiten de koelkast blijven? ga hem vullen met bakkersroom en aardbeien

2

Re: hoeveel dagen

cc`s kan je rustig de dag ervoor bakken en versieren. Ze buiten de koelkast bewaren bijv. in een gebaksdoos! De taart kan je ook de dag ervoor wel maken. Zou hem alleen wel in de koelkast bewaren omdat je banketbakkersroom gebruikt!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Planningsvragen mogen in een andere rubriek: [MOVE] -> taartdecoratie algemeen

4

De schildjes voor op de cc kun je al lang van tevoren maken.........dan op het laatst alleen de cc's en ze de avond ervoor opleggen.

5

bedankt dat is idd een heel goed idee, die kan ik mooi dit weekend al maken, kan ik het rustig op mijn gemak doen en dan woensdagmiddag de cupcakes bakken. scheelt een hoop stress.  savonds ook nog het huis versieren ben dan afhankelijk van man lief (waarom hebben wij plafons van 3,5 meter hoog :s