Re: Een veld met klaprozen... Is het al bijna zomer??
Mennnn wat issie MOOI!! Echt geweldig 
Bruidstaart Groningen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een veld met klaprozen... Is het al bijna zomer??
Mennnn wat issie MOOI!! Echt geweldig 
Nou je kunt al net zo goed schilderen ,als boetseren zie ik, wat een kunstwerk zeg
als hier de zon niet van gaat schijnen.......
Wauwww!!!! Erg mooi gedaan zeg..
Ja, daar is hij dan.
Wat ziet jouw creatie er schitterend uit. Je hebt knap werk geleverd. De klaprozen op de dummy en de vlinders zien er heel goed uit. Een prachtig kleurrijk geheel is het. Wat balen zeg van de regen.
De klaprozen die je geboetseerd hebt zien er schitterend uit.

wow, ik val altijd stil van jouw projecten...........wat prachtig, ik wou dat ik dat kon!! Deze combi is echt supermooi!
Heel erg mooi wauw!
in het echt was hij nooooooooog veeeeel mooier, kun je nagaan.
Mooie klaproos Eline
Wauw zeg! Wat een beauty! Echt gaaf dat schilderen.
Oef, wat knap !
heel mooi!
In een woord: gewéldig

Wow, is die even prachtig!!!!!!!
ooooook al weer zo moooooooi......!!!!!!
Prachtige taart. Het doet ons inderdaad al wegdromen met de zomer als achtergrond. ! 
Ooooooooh, wauw, wat geweldig!!
***Note to self: toch ook eens gaan oefenen op schilderen op taart***
WAAAAAAAAUUUUUUUUWWWWWWW, dat vraagt weer om een workshop!!!! Wat prachtig geschilderd en gemaakt.
Ik hou me weer aanbevolen bij evt. workshop. Ben inmiddels een grote fan geworden van jouw werken.
WAAAAUUUUUW

Tja, Wat kan ik er nog extra over zeggen, dan al het bovenstaande... ik vind het super wat je maakt!
En je bent ook nog eens heel aardig in het echie 
ohhhh wat een beauty
Oooooohhhh...wat is dit heerlijk om naar te kijken! Een geweldige taart, helemaal super!
Zou ik hem op mogen slaan?
Carien schreef:
zijn er eigenlijk dingen die jij niet kunt??
Dat vraag ik mij nu ook af. Dit is ook weer zo'n prachtig exemplaar, zoals ik ze alleen in mijn dromen, bij benadering, gemaakt krijg.
Ja Eline, dat vraag ik mij ook af, echt ALLES wat je uit jou magische vingers tovert ziet eruit als een plaatje, echt geweldig weer!
wel balen van die regendruppels, 1 druppel is al genoeg om een gat in je taart te krijgen, maar op de foto valt dat niet zo op 
Gebundelde krachten van twee toptalenten.... Dan krijg je dus zoiets waanzinnigs 
Hij is prachtig Eline,zo mooi van kleur en je krijgt inderdaad helemaal zin in de zomer 
Allemachtig, wat een ONWIJS lieve reacties allemaal!! Heeeel erg bedankt hoor! Ik ben een beetje ziekigjes, maar voel me ineens alweer wat beter!
Renata75 schreef:Carien schreef:
zijn er eigenlijk dingen die jij niet kunt??
Dat vraag ik mij nu ook af. Dit is ook weer zo'n prachtig exemplaar, zoals ik ze alleen in mijn dromen, bij benadering, gemaakt krijg.
Ja Eline, dat vraag ik mij ook af, echt ALLES wat je uit jou magische vingers tovert ziet eruit als een plaatje, echt geweldig weer!
wel balen van die regendruppels, 1 druppel is al genoeg om een gat in je taart te krijgen, maar op de foto valt dat niet zo op
Hahaha, gekke meiden!
Nou ik ben bijvoorbeeld echt heel slecht in bakken (zet 'spatelen' in het recept, en ik ben verloren), heeeeeeel slecht in geduldig zijn met bekleden (zucht...), in op tijd beginnen met voorbereiden, in het huishouden doen, in de tuin bijhouden, in me aan mn dieet houden, in het niet vergeten van de vitaminedruppels van mijn dochter, in 'nee' zeggen, in rustig aan doen... o, ik dwaal een beetje af geloof ik, maar de lijst is eindeloos hoor! echt waar! 
@ Annelies: ik ga blozen gekkie!
@ Liene: tuurlijk mag je hem opslaan!
@ Ricky: Alice geeft deze super-geweldige-leuke-workshop, ik zou haar zeker in de gaten houden op het forum! Echt een aanrader!
En wie weet komt er dan nog weleens een klaprozen workshop van mijn hand... 
@ Ricky: Alice geeft deze super-geweldige-leuke-workshop, ik zou haar zeker in de gaten houden op het forum! Echt een aanrader!
En wie weet komt er dan nog weleens een klaprozen workshop van mijn hand...
Van @lice heb ik op het MTF een workshop mogen volgen.
Maar je hebt het in je vingers of niet........ En jij hebt het zeker!
Jouw lijstje zou zomaar mijn lijstje kunnen zijn van slecht in.
ik voel zomaar een nieuwe Topic aankomen "Ik ben slecht in..."

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een veld met klaprozen... Is het al bijna zomer??