1

Onderwerp: Freeeeseluk!!! ;-(

Eens maar nooit weer. Voor het eerst bloemetjes op draad gezet...
Wat een verschrikking, gepriegel. gepiep  :mad:  :mad: vul maar in! Ga liever gewoon boetseren.
Het moeten fresia's voorstellen, dan is het duidelijk  :rolleyes:  voor iedereen. Had je misschien al wel gezien in de titel  :/ Komt tie.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JOX6U8IM.jpg
Wat een geluk, ook nog voor het eerst mijn crimper uitgeprobeerd. Dat is dan wel weer heel leuk (en simpel  :Y )
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-3XWQ7TEB-1.jpg

Re: Freeeeseluk!!! ;-(

Prachtig, ik kan je niet na doen!

lekker al die taarten...

3

Ik doe het je ook niet na....ennehik weet niet eens hoe fresias er uit zien maar vind dit mooie bloempjes!!!!.

4

Ik vind het leuke bloemetjes hoor.

Ik bak taart, ik eet taart, ik ben taart.
groetjes Ingrid

Heel erg mooi hoor??? Vond jij het ook zo eng om de eerste keer die crimper in je fondant te zetten?? Ik vond het de 1e keer doodeng en nu kan ik niet meer zonder :lol:  :lol:

Mooie strakke taart! :)

6

ThanX allemaal :o

@Party-treats, idd, ik durfde ook niet. Eerst al geprobeerd op een restje fondant. Daarna heeeel eng!!!!! Toch een mooi resultaat, gelukkig! Ik denk dat ik nu ook geen taart meer zonder doe, dus meer crimpers aanschaffen  :+

7

toch supermooi gelukt vind ik!

misschien als je de fondant voo de bloempjes nog iets dunner maakt... maar nogmaals, ik vind ze echt super

(en ze lijken wel hoor, hier thuis véél fresia's in huis)

8

Dank je praLIEN! Idd kon de bloemetjes beter dunner maken! Het was allemaal zo fragiel, ik durfde niet goed. En daarna het vastzetten aan het draad en omwikkelen, pffff wat een gepriegel.

Moet je nagaan dat sommige mensen lelietjes van dalen maken :/  :/ . Nou petje af voor ze  :thumb:  :thumb: Dat ga ik ze echt niet nadoen!

Ik vind het werken met de crimper juist een verschrikking. Je bloemen zien er vrolijk uit hoor. Laat die lente maar komen nu.

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd.

10

Zelfgebakken schreef:

Ik vind het werken met de crimper juist een verschrikking. Je bloemen zien er vrolijk uit hoor. Laat die lente maar komen nu.

Wat vind je erg aan een crimper dan? Voor het eerst geprobeerd, ging eigenlijk best goed  O-)

11

mooie bloemen en je kan veel beter met een crimper overweg dan ik.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

12

Wat gaaf zeg! Ik heb nog niet gewerkt met een crimper en draad!

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten