Onderwerp: Stroopwafelvulling
ik zou graag een stroopwafel vulling maken, maar zie niets op jullie site, is er iemand die mij kan helpen??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Stroopwafelvulling
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik zou graag een stroopwafel vulling maken, maar zie niets op jullie site, is er iemand die mij kan helpen??
Je zou net als bij de bastognecrème je stroopwafels in kleine stukjes door je botercrème kunnen doen, lijkt mij.
Klinkt wel lekker trouwens.
Of wat ik me nu spontaan bedenk; maak caramel en roer dit door je botercrème en koop op de markt zo'n zakje met koekkruimels om daar weer door te roeren.
Succes!
Ik heb het zelf al veel gemaakt, ik doe de stroopwafels eerst in de vriezer (zodat ze goed hard zijn), vanuit de vriezer gelijk in stukjes hakken in bijv. de staafmixer.
Ik neem dan de mona toetje stroopwafel en doe daar de stukjes stroopwafel door, dat meng je met bijv. je botercrème...heerlijk
super bedankt voor de tips!!gaat de tip van karin proberen voor welke maar taart heb je dan???
je zou er spontaan zin in krijgen!!
groetjes hanneke
vorige week heb ik ook stroopwafelvulling gemaakt, door stroopwafels in hele kleine stukjes te snijden en dat door de MBC te roeren.
smaakte erg goed!
bedankt karin voor je tip, je had alleen wel mogen zeggen dat ik er 2 moest maken en vingers moest tellen na de 1e ronde was mn taart schoon op!! heerlijk! bedankt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Stroopwafelvulling