Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste stapeltaart......wat een werk zeg!!!
Pagina's 1
ff een upje hoor
......
Erg leuk, leuke boetseersels
Goed zeg voor een tiende taart, en mooie boetseersels ! Ik vind het al knap dat je al durft te stapelen, dat heeft bij mij 2 jaar geduurd 
Goed zeg voor een tiende taart, en mooie boetseersels ! Ik vind het al knap dat je al durft te stapelen, dat heeft bij mij 2 jaar geduurd
Met klotsende oksels hoor....En toen het opgehaald werd duimen dat het heel over kwam....Pfieuw gelukt dus...maar ik heb nog veeeeeeeeel te leren... 
Haha die klotsende oksels herken ik wel. Mijn 10e taart was een stapeltaart van 4 lagen en ook nog eens een bruidstaart. Omdat ik die dag ook foto's zou maken had ik geen tijd om op lacatie te stapelen dus moest ie in zijn geheel worden vervoerd (half uur in de auto). Pff wat was ik blij dat ie er eindelijk heel stond. Wat betreft jou taart, ik vind hem super. Vooral de boetseersels vind ik erg knap gedaan. En ja hij staat een beetje scheef...ach leermomentje toch...!
Haha die klotsende oksels herken ik wel. Mijn 10e taart was een stapeltaart van 4 lagen en ook nog eens een bruidstaart. Omdat ik die dag ook foto's zou maken had ik geen tijd om op lacatie te stapelen dus moest ie in zijn geheel worden vervoerd (half uur in de auto). Pff wat was ik blij dat ie er eindelijk heel stond. Wat betreft jou taart, ik vind hem super. Vooral de boetseersels vind ik erg knap gedaan. En ja hij staat een beetje scheef...ach leermomentje toch...!
Daarom!! We freubelen lekker door en leren er steeds meer bij.......Volgens mij ben ik met het snijden van het bovenste taartje de fout in gegaan en scheef gesneden.....Volgende x maak ik er een topsie van hahaha.
leuk gedaan en goed dat je het hebt aangedurfd. Al doende leert men.
Heel leuk gedaan hoor!
En idd knap dat je het durft ,de 1e keer is altijd het moeilijkst zoals zoveel in het leven!
Maar dit is pret toch? 
Heel leuk gedaan hoor!
![]()
![]()
![]()
En idd knap dat je het durft ,de 1e keer is altijd het moeilijkst zoals zoveel in het leven!![]()
Maar dit is pret toch?
Tnxx Annette...Was idd ff door de zure appel heen bijten
...En er zullen er vast meer volgen en er zullen vast ook dingen verkeerd gaan zoals zovele dingen in het leven hahaha....Dit is idd pret al was is gisteren wel blij dat het ding af was..... 
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste stapeltaart......wat een werk zeg!!!