Re: zwart-wit met roze lelie [workshopvoorbeeld]
schitterend! en ook van dichtbij is zijn ze zo mooi! je zit ons toch niet voor de gek te houden met echte lelies he? 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zwart-wit met roze lelie [workshopvoorbeeld]
schitterend! en ook van dichtbij is zijn ze zo mooi! je zit ons toch niet voor de gek te houden met echte lelies he? 
Wat ontzettend mooi!!!! De lelies knetteren echt van het scherm af, prachtig gewoon
En schilderen is mooier dan icing denk ik. Het effect bij die bloemknoppen is echt SUPER!!

ja
dat kan wel zo
(sorry, ben nu eenmaal een Tukker
)

Prachtig, een ander woord kan ik er echt niet voor verzinnen!
Wauw!!! Prachtige taart.

Wat een plaatje is het zo, echt niet normaal zo mooi 
Zit met mijn mond open ziet er zo levensecht uit en ook leuk zo met het schilderwerk op de taart! Weer helemaal klasse

Wat knap! Echt wauw!
wauwieeeeeeeeee die wil ik ook wel maken op onze workshop!
ennuh weet je zeker dat het geen echte is, ik kan het echt niet zien, chapeau

ooohhhhhhh super, super super
wat ontzettend mooi zeg!!!!!
wow! hij is echt prachtig!!
wow wat een mooie taart! echt mooi die kleuren combi 's zo!
Wat ongelofelijk mooi!!!!! Springt van het scherm af. Het zijn mijn lievelingsbloemen........ en deze stinken waarschijnlijk gelukkig niet...
Ik heb de spullen besteld bij Ellen voor de lelies...... poging wagen!!!!
Ben benieuwd met wat voor verrassingen jij nog meer gaat komen!!!!
Donja
Super Mooi... 
Goed zeg, he! Helemaal prachtig!
Zucht.... Wat een droom van een taart weer!!
Whoooww wat gaaf. Zo knap, die lelies zijn echt super echt!
Heel stijlvol!!!!!! En wederom prachtig uitgevoerd

Wat onder jouw handen vandaan komt is gewoon AF...
Ook deze is weer

Wauw! prachtig!
Hoi Eline,
Wat een plaatje. Ik moet steeds weer terugscrollen om het te bekijken. Mag ik het opslaan ter inspiratie.
gr Ursie
Ze zijn weer PRACHTIG
Echt GEWELDIG 
wauw Eline, wat een supermooie taart
Jeetje, wat een boel reacties! Ik word gewoon verlegen van al die mooie complimenten! Dank jullie wel!
Ok, ik hoef dus niet te twijfelen... Berg ik de royal icing gewoon weer op...
Enneh.... echt waar, ze zijn echt niet echt!! Maar wel superfijn om te horen dat ze zo lijken.
De bloemist hier in het dorp had geen lelies, en ik mag altijd zo graag een echte bloem erbij hebben.... Nu moest ik het zonder voorbeeld doen... Stinken lelies trouwens? Nooit geweten!
Ze vlekken wel heel erg toch? Eigenlijk best ideaal dus zo'n suiker lelie!
prachtig!! had ik ook wel willen leren
(ik was bij taartenprinses in den haag)
Nou, dat vind Taartenprinsesje nou ook! Volgens mij is ze van plan de lelie ook in te plannen, dus ik zou haar even mailen... 
En tuurlijk mag ie opgeslagen en geinspipikt worden! Ik voel me vereerd! Donja, ik ben benieuwd naar je lelies hoor! Wordt vast mooi! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zwart-wit met roze lelie [workshopvoorbeeld]