Onderwerp: Mijn eerste brouwsels... en dus ook eerste parade
Ik ben sinds een maand verslaafd geraakt aan het taarten maken... De Sinterklaas taart was mijn eerste. Het was eigenlijk een geintje en aangezien mijn nichtje een ernstige noten allergie heeft, moest ik een stukje vrij laten van fondant (dat wordt meestal namelijk gemaakt in een fabriek waar ook noten worden verwerkt... en we willen niet dat ze stopt met ademen!!)

Daarna ben ik eens op dit forum gaan browsen en werd ik verliefd op de lussenstrik... Dit is mijn eerste probeersel. Let niet op de taart zelf, want ik had te weinig botercreme over van de Sinterklaastaart om hem strak af te smeren (valt niet op...
)

Daarna was het de beurt aan de verjaardag van mijn middelste zoontje. Hij is helemaal gek op pinguins, dus ik dacht dat ik wel eens het boetseren kon gaan proberen. Als kind was ik ook al gek op kleien en ik vind het resultaat best mooi geworden. Mijn zoontje was er in ieder geval helemaal weg van!

En tot slot was kerst met mijn schoonfamilie aan de beurt.

Voor in januari mag ik een taart maken voor de verjaardag van een van mijn nichtjes die 5 wordt en voor een neef die 40 wordt! Ik ben beslist besmet met het decoratie virus, dus ik ben super blij met de kans om nog meer taarten te maken!
harstikke leuek en mooie eerste taarten zeg