Onderwerp: [feedback] mijn eerste cupcakejes....
Hoi allemaal,
Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar. In juli heb ik een taart workshop gevolgd en om daarna klein te beginnen ben ik begonnen met wat cupcakes. Inmiddels ook wat taarten gemaakt ( zie: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126911881 ), Maar de cupcakes blijven toch ook wel leuk.
Ik vind het alleen erg lastig om de cupcakes strak af te werken. De laatste cupcakes zijn voor het eerst afgesmeerd (en gevuld) met chocolade ganache en dat vond ik wel wat schelen.
Mocht je trouwens wat bekends langs zien komen, bedankt voor alle voorbeelden op dit forum!
1: Kleine cupcakejes voor de verjaardag van mijn tante

2: Cupcakes voor tijdens het duikweekend
3: Op mijn vaders werk startten ze een nieuw onderdeel van een project. Dit werd feestelijk ingeluid. Tegen betaling heb ik 80 stuks van deze cupcakes gemaakt.
4: Ik had nog wat cupcakes over van de serie die hier na komt. Deze heb ik simpel afgewerkt
5: Kerstcupcakes. (gevuld en afgesmeerd met chocoladeganache. foto nr 4 trouwens ook)

De pinguins en sneeuwpoppen zijn trouwens een sneeuwballen gevecht aan het houden. Als je goed kijkt zie je dat sommige poppetjes net aan het gooien zijn.
Bedankt voor het kijken!
Groetjes Paula