1

Onderwerp: Ik heb besloten dat dit mijn laatste is...

...mijn laatste voetbaltaart bedoel ik dan  O-)!! Ik heb er nu een paar gemaakt en beleef er niet zo veel plezier aan om ze te maken (afgezien van het poppetje dan, die vond ik zelf wel leuk). En aangezien ik taarten voor mijn plezier doe, heb ik daarom besloten bij een volgende 'voetbaltaartaanvraag' nee te zeggen.

Dus hier mijn allerlaatste voetbaltaartje...

http://i53.tinypic.com/wk0coy.jpg

2

Re: Ik heb besloten dat dit mijn laatste is...

Hij is erg leuk geworden. Maar het is aan jou als je het idd echt niet leuk vind om te maken moet je het zeker niet doen!
Succes met nee zeggen!

3

Super taartje!!!!

groetjes Wilma

4

oowww, hij is echt heel leuk!! Dat zullen ze wel jammer gaan vinden!! O-)
Maar je hebt gelijk, je moet het leuk blijven vinden!! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

5

het is dan wel een hele mooie laatste voetbaltaartje!!

Jeetje ik schrik ervan....in je mail ook al..ik begreep het niet helemaal...je laatste...nee toch...ze stopt toch niet.....

Pfff gelukkig maar je laatste voetbaltaart....hij is geweldig, het mannetje zit er weer schattig uit, de ballen en het doel ;) is top :thumb:  :thumb:

7

Madame Gâteau schreef:

Jeetje ik schrik ervan....in je mail ook al..ik begreep het niet helemaal...je laatste...nee toch...ze stopt toch niet.....

Pfff gelukkig maar je laatste voetbaltaart....hij is geweldig, het mannetje zit er weer schattig uit, de ballen en het doel ;) is top :thumb:  :thumb:

Ooo, mijn mail was idd niet heel duidelijk.. hihihi.. sorry dat ik je liet schrikken femke..

8

Ik dacht ook al..... :s  :nooo
Maar gelukkig gaat het om de voetbaltaartjes
De meeste vind ik dan weer allemaal hetzelfde en die van jou springt er dan toch weer uit als iets speciaals. Dat gaan de jongetjes niet leuk vinden vrees ik  :D

9

Ik vind de taart echt zo gaaf! Jammer voor de jongens dat je ze niet meer maakt. Ik sla em ff op voor de inspiratie!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

10

Jammer zeg want hij is wel heel leuk... evt voetbalaanvragen mag je dan wel naar mij doorsturen ;)

Proost!

11

Engerd! Wil je ons niet meer zo laten schrikken?!

Je taartje is supergaaf! :thumb:  :Y 
Groot gelijk dat je thema's die je niet liggen niet meer maakt.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

12

Bedankt voor de lieve reacties.. :)

Het is ook niet zo dat ik dit taartje niet leuk vind hoor. Maar bij het bedenken van een voetbaltaart kom ik niet verder dan een paar ballen en een goaltje :s .
Het allerleukste van het taarten maken, vind ik juist het bedenken van iets origineels en mezelf en anderen daarmee te verrassen. :) Vandaar mijn besluit. Helaas voor de voetbalfans... moeten ze toch maar een ander thema bedenken :D  :cool: 

Hertje schreef:

Engerd! Wil je ons niet meer zo laten schrikken?!

Je taartje is supergaaf! :thumb:  :Y 
Groot gelijk dat je thema's die je niet liggen niet meer maakt.

hahahaha...sorry hoor Herma....'k zal het nooit meer doen O-)  :lol:

13

Ik vind dit anders een heel origineel voetbaltaartje ! Hij is super !!

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

Wat een geweldig taart zeg! :thumb:  :thumb:

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

15

Goh... dat je aan zo'n taartje niet zoveel plezier beleeft! Hij is hartstikke leuk! Zo lekker vrolijk, dat zie je ook wel eens anders bij voetbaltaarten.
Oke, het is een voetbaltaart, daar word ik ook niet echt blij van als iemand me dat vraagt, maar jij maakt er zo'n leukerd van.

Ik zou er nog even over nadenken hoor als ik jou was. Hier maak je kleine jongens heel gelukkig mee!

Maar goed.... jij bent de baas ;)

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

16

Riekele schreef:

Goh... dat je aan zo'n taartje niet zoveel plezier beleeft! Hij is hartstikke leuk! Zo lekker vrolijk, dat zie je ook wel eens anders bij voetbaltaarten.
Oke, het is een voetbaltaart, daar word ik ook niet echt blij van als iemand me dat vraagt, maar jij maakt er zo'n leukerd van.

Ik zou er nog even over nadenken hoor als ik jou was. Hier maak je kleine jongens heel gelukkig mee!

Maar goed.... jij bent de baas ;)

Maak me nou niet aan't twijfelen Priscilla!! :lol:  :lol:

17

leonietje schreef:

Ohhh dan ga ik nog even door ;) haha!

Denk eens aan al die kleine lieve jongetjes die maar 1 keer per jaar jarig zijn. De leukste dag van het jaar! Voetbal is hun grootste hobby en wat zouden ze het toch geweldig vinden om op hun verjaardag, waar ze al weken naar hebben uitgekeken, een prachtige voetbaltaart te krijgen die gemaakt is door JOU!
Ohhhh wat zullen ze trots zijn! Die verjaardag kan niet meer stuk!

........en? :lol:

18

Riekele schreef:
leonietje schreef:

Ohhh dan ga ik nog even door ;) haha!

Denk eens aan al die kleine lieve jongetjes die maar 1 keer per jaar jarig zijn. De leukste dag van het jaar! Voetbal is hun grootste hobby en wat zouden ze het toch geweldig vinden om op hun verjaardag, waar ze al weken naar hebben uitgekeken, een prachtige voetbaltaart te krijgen die gemaakt is door JOU!
Ohhhh wat zullen ze trots zijn! Die verjaardag kan niet meer stuk!

........en? :lol:

he gatsie.....kan al zo moeilijk nee zeggen....dacht ik een stoer besluit genomen te hebben... :s  :lol:  :lol:

19

:lol:  :lol:  :lol:

Denk gewoon nog even rustig na over je stoere besluit... De eerstvolgende voetbaltaartaanvraag zal vast niet morgen al zijn!

20

Wat een ontzettend mooie en leuke taart. Het voetballertje is Ge weldig  :thumb:

To much off a good thing, can make something wonderfull.....

Hij is wel super leuk geworden!

22

Hihi grapjas :D
Het is wel een hele leuke taart geworden met dat doel en poppetje,maar ik begrijp je helemaal :Y
Ik vind voetbaltaarten ook helemaal niet leuk om te maken.

23 Laatst bewerkt door Carien (02-01-2012 23:49)

succes met nee zeggen  :thumb:  ;)

hartstikke leuke taart  :thumb: , maar ik snap je volledig :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Sjeeeeeeeemig laat je mij dan toch ook even schrikken........  :D
Dacht nog even..... ik snap het: want ze gaat zich compleet op de workshops storten!  :x
Maar ik snap je verhaal helemaal. Ik heb dat een beetje met paardentaart........ Maar om heel eerlijk te zijn met alle taarten. Vraag altijd eerst wat het thema moet zijn..... dan pas ga ik mijn agenda checken. Ik wil ook absoluut plezier hebben aan het taarten.
Dus ik zeg tegenwoordig ook heel vaak Nee helaas...... volgende keer beter.
Maar hij is weer TOP!

Donja

Maak je niet druk over het feit dat je het druk hebt... dat kost alleen maar onnodige energie!

25

Zonde want ze zijn wel mooi! Maar ja als je er geen plezier in hebt heb je groot gelijk hoor!  :Y