1 Laatst bewerkt door yakefrank (01-01-2012 12:29)

Onderwerp: Nieuwjaar, nieuwe foto's!

Oma Sien houdt van zwart, wit en zilver! 75 jaar vandaag, gefeliciteerd!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HZRZBOIG-D.jpg

En Giano alweer 1!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YHW7FHGB-D.jpg

Toptaartje van mijn eerste 5 hoge bruidstaart, welke ik mocht maken op 9-9-11. Eindelijk kreeg ik dan foto's, maar hierop was duidelijk te zien hoe het personeel was omgegaan met mijn taart.....
Met dank aan Glashill voor de rozen!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MSYSAIGH-D.jpg

Hello Kitty in een K3-jurk voor Louisa
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SJIJ4PTH-D.jpg

En weer een bijna dezelfde voetbaltaart als altijd, haha!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XR343EWX-D.jpg

Hartelijk dank voor de inspiratie, voor het kijken en voor je reactie!

Jacqueline

2

Re: Nieuwjaar, nieuwe foto's!

Wat is de Hello Kitty taart leuk zeg. Heel erg vrolijk met al die kleurtjes !!! :thumb:

To much off a good thing, can make something wonderfull.....

Mooie taarten weer jac!

Groetjes Natasja!

4

Mooi zijn ze hoor!

Waar maak jij die streepjes mee? Ze zijn allemaal zo mooi gelijk op de 2de en 4de taart :Y .

5

Mooie parade weer! :Y  :thumb:

Wat was er mis gegaan met de bruidstaart, want op deze foto is dat gelukkig niet te zien volgens mij

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

6

Antwannette schreef:

Mooi zijn ze hoor!

Waar maak jij die streepjes mee? Ze zijn allemaal zo mooi gelijk op de 2de en 4de taart :Y .

Dank!

Met een ribbon cutter (niet die van Wilton), soms ook met een kruidensnijder van de Xenos als ik veel smallere reepjes nodig heb. Na het snijden een tijdje laten liggen op je mat, zodat ze iets uitharden.

Jacqueline

7

Heidimaris schreef:

Mooie parade weer! :Y  :thumb:

Wat was er mis gegaan met de bruidstaart, want op deze foto is dat gelukkig niet te zien volgens mij

Voor het officiele aansnijmoment had het meisje (die voor het eerst een bruidstaart aansneed) al met een flinke ruk het toptaartje er afgehaald met als gevolg diepe putten in het taartje. Voor de foto moest 'ie er weer snel op, maar het lint zat helemaal slordig. Ook de linten op de andere lagen zaten schots en scheef. Hoe dat kan weet ik niet, want ik heb de taart goed achtergelaten. Oh ja, met de rozen ging het ook niet helemaal goed volgens mij :), want op de foto's was de icing te zien waarmee ik ze had opgeplakt.

Wel jammer, hoor! Het was mijn eerste 5 hoog, ik was er erg blij mee, helaas had ik zelf mijn fototoestel niet bij me, anders had ik nog een bewijs van hoe ik hem had afgeleverd. Overigens was het bruidspaar er erg gelukkig mee en waren er (naar mij toe) geen klachten.

Jacqueline

8

Mooie parade Jac!

Balen dat de foto's van je 5 hoge taart niet zo mooi waren. Je was er zo trots op en ik weet natuurlijk van de eigenaar van de locatie dat tie bij aflevering inderdaad top was ;-)

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

9

Wat een knappe parade!

10

Wat een prachtparade weer.
Zoals altijd zien jou taarten er strak en mooi uit.
De Mickey Mouse taart vind ik super.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

11

:thumb: allemaal prachtige taarten :Y ; de K3 vind ik ook super :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

Mooooooooooie taarten, ik vind ze allemaal super!!!

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

13

mooie parade! :thumb:

Liefs, Zanoni

14

Dank, dames!

glashill schreef:

Mooie parade Jac!

Balen dat de foto's van je 5 hoge taart niet zo mooi waren. Je was er zo trots op en ik weet natuurlijk van de eigenaar van de locatie dat tie bij aflevering inderdaad top was ;-)

Hahaha, grappig he, dat jouw bloemen altijd herkend worden en dat 'ie dacht dat jij de maakster van de hele taart was!

Jacqueline

15

wat een mooie parade weer. en wat een goede smaak heeft oma Sien  :thumb:  O-)  ik vin ddie taart helemaal leuk! en wat pijnlijk dat de foto's niet mooi gelukt zijn van de hoge taart en al helemaal shit dat mensen er zo mee om kunnen gaan. hebben ze dan niet door dat ze echte kunst in handen hebben en dat dat een van de pronkstukken van de bruiloft is?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

wat een superparade weer; de kleuren spreken ook zo!! echt mooi :Y

Groetjes, Dorothea.

17

Heel mooie taarten! Mooi kleurgebruik