1

Onderwerp: Lalaloopsy taart

Voor de 7e verjaardag van de dochter (van mijn taartvriendin), hebben we ons ff uitgesloofd op een Lalaloopsy taart.

De 2e keer dat we met Satin Ice hebben gewerkt (de roze is met SI bedekt) en het ging een stuk beter dan de 1e keer dat we SI hebben gebruikt  :Y  Vind het wel ontzettend gevoelig voor 'vingerdeukjes' etc. Voor het boetseren vind ik het tot nu toe nog helemaal niet geweldig. Hoe is jullie ervaring hiermee?

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OLHY8UPY.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RDALLRNM.jpg

2

Re: Lalaloopsy taart

Nou je taart is gaaf hoor.  :thumb:

Christine.

3

Super leuk poppetje met onwijs leuke kleuren gewerkt !!

4

Wauw, wat een mooie taart!!

5

Wat een supertaart!! :Y

Geen ervaring met Satin Ice, dus daar kan ik je niets over vertellen. Maar moet je taart niet bij de stapeltaarten?

6

Waaauuuuwww wat een mooie vrolijke en kleurrijke taart!
Helemaal top.

Satin Ice heb ik nog geen ervaring mee, heb wel een emmertje in huis maar nog niet mee gewerkt. Oude moet eerst op he!

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

7

Ik moest ff goed kijken of je nou een echt Lalaloopsiepoppetje had gebruikt maar je hebt hem zelf gemaakt!!! Nice!!!.

8

Hartstikke mooi ! Heel knap geboetseerd, ik heb gelijk de bestelling van mijn dochter staan voor haar volgende verjaardag (in november ;))

Groetjes, Conny

9

Wat een ontzettend leuke taart !!!

Ik heb nu een aantal keer met Satin Ice Fondant gewerkt en zeker de 1ste keer was het even wennen. Inderdaad vingerdeuk gevoelig en ik vind het wat plakkeriger. Wat ik wel een voordeel vind is dat Satin Ice Fondant fellere kleuren geeft als je de fondant gaat kleuren en je kan het dunner uitrollen.

Groetjes van Suus !!!

To much off a good thing, can make something wonderfull.....

10

Wat een schatje!

11

Wauw, wat geweldig! Het poppetje lijkt wel heel erg echt. Heel goed gedaan  :Y  :thumb:  :thumb:

Never a failure, always a lesson!

12

Wat een super mooie taart!

Het Taartmoment - eetbare kunst met een persoonlijke touch.
Website - Facebook

13

wow heel mooi, het poppetje is net echt!

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...
http://www.linascakeshop.nl

14

Mooi taartje, mooi geboetseerd. Ik heb SI al een aantal keren gebruikt, ook vor het boetseren, maar vind het wel prettig werken.

15

ge-wel-dig!!!!!

16

Leuke taart hoor, lekker vrolijk! :thumb:  :thumb:  :thumb:  Ik heb zelf nog nooit met Satin Ice gewerkt, dus geen tips van mij hierdoor :nooo als ik zo de reacties eens lees toch maar eens gaan doen, want felle kleuren vind ik geweldig en kreeg ik tot nu toe alleen maar met marsepein...

Je weet nooit wat je kunt, totdat je het geprobeerd hebt...

17

wow erg leuk  :thumb:  :thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

18

Wauw!
Lalaloopsy is super en je hebt t geweldig uitgevoerd!!!
Ik vind de boetseersels écht te gek!

19

Helemaal te gek! Net echt!

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje

Wow! Supergaaf!

Groetje Cindy

21

I love it!Ik heb zelf ook al een keer geprobeerd met Satin Ice. Het beste was om te zorgen dat het binnen de kamer niet te warm was.Niet veel kneden en voor mij werkte toch het beste om niet te dun uit te rollen.

Ik vind de kleuren van je taart geweldig :Y

Be in love with what you have

22

Wat is ze toch een geweldig ding! Echt, als ik nu een klein meisje was sleepte ik haar overal mee naartoe  :D

Een supermooie taart zeg, heerlijke kleurtjes en Lalaloopsy lijkt zó van de taart te kunnen stappen  :Y

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

23

Super leuke taart !!  :thumb:

24

Wat een super leuke taart! Heerlijk vrolijk!

25

wauw deze is super! schitterend geboetseerd en die kleuren!!!   :thumb:

liefs marieke