1

Onderwerp: Ook even mijn site showen

Ik ben even een tijdje uit de running geweest maar nu weer helemaal in de mood om weer te beginnen. :)
Inmiddels is mijn website verhuisd naar een andere provider en moest ik die helemaal opnieuw opbouwen. :s

Feedback is welkom!

www.biancakes.nl

2

Re: Ook even mijn site showen

:thumb: leuk gedaan

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

3

mooie site hoor :thumb:
ben zelf ook druk bezig met een site maar vind het maar lastig hoor

Groetjes Marleen

4

opzich mooi maar vind het wel een hoop beweging!!! veel uitklap en opvouw momenten.....zou ik persoonlijk wat minder doen..krijg de neiging om weg te klikken als ik zo'n site zie....

maar het ziet er wel heel netjes uit hoor!

5

Leuke frisse site! Ik zou alleen inderdaad wat minder beweging in de website stoppen. En wat meer info over de vullingen en afmetingen op 1 pagina zonder scrollen tonen.

Supermooie site! Heel knap gemaakt!

Pas alleen op met de prijzen op je site. Je geeft namelijk aan dat je hobbymatig taarten maakt. Dan mag je nl geen prijzen vernoemen. Dat mag alleen als je ingeschreven bent bij de Kamer van Koophandel en je inschrijvingsnummer ook op je site vermeld.

Groetjes Liesbeth

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

7

Sowieso mag je dan eigenlijk geen site hebben.....waarop je aangeeft bestellingen aan te nemen.....dan zou het alleen een show site moeten zijn.......

dus pas daar inderdaad goed mee op....

Hoi Bianca,

Ik vind persoonlijk dat het een hele mooie site is geworden. En ik vind hem er ook heel professioneel uitzien.
Ga zo door!!!
Tja en dat KvK nummer kan altijd nog toch volgens mij zien ze heus wel het verschil tussen iemand die leuk voor vrienden en kennissen eens taarten bakt of iemand die dit voor zijn werk doet.  :P

Groetjes Jessica

De mooiste taarten komen uit je hart! www.jessiescakes.webklik.nl

9

Bedankt voor jullie feedback.

Ik heb zelf bewust voor een flash site gekozen (beweging in de site)
Ik vind het persoonlijk namelijk wel mooi.  :D

Van de heren van de belastingdienst (die ik hier over de vloer heb gehad) kreeg ik het advies om idd eerst maar eens te kijken hoe het gaat lopen alvorens me in te schrijven bij de KVK. In overleg met hen heb ik in ieder geval ontheffing van de omzetbelasting aangevraagd en ook gekregen. Aangezien ik dmv mijn administratie aanneembaar kan maken dat ik tot nu toe geen winst maak. De eventuele winst die ik wel zou gaan maken kan ik dan bij mijn jaarlijkse aangifte aangeven als neveninkomsten.

10

Bij welke provider zit je?? Ik ben nog op zoek naar een goede en heb je de sitebuilder gekocht of heb je je ingeschreven en toen zo je site gebouwd??

11

Ik heb deze site gebouwd via trendyflash.com.
Ik heb daar een abo lopen. Kost iets van 60 euro per jaar.

12

Mooie frisse site... ben zelf niet zo'n flash fan... houdt er dan ook wel rekening mee dat op sommige computers of telefoons je site niet werkt...

Apple is bijvoorbeeld anti flash!!! Wij hebben hier zelf ook een Apple staan en die weigert sommige sites nog wel eens..

13

Mijn site is niet alleen in flash maar ook in html te bekijken. ;)
Dus werkt ook op mobiele telefoons en apple computers.