Onderwerp: het is een virus :Y
Hoi,
Na een tijdje hier rond te hebben gekeken heb ik de stap ook maar gewaagd om me maar eventjes voor te stellen is natuurlijk wel zo netjes. Ik heet dus sukkerputjun en ben 29 jaartjes jong. Ook ik heb het bakvirus echt te pakken. Ik maakte altijd wel diverse verschillende appeltaarten kwarktaarten,bokkepootjestaart noem maar op. Het decoreren bleef een beetje op de achtergrond. Als ik taarten zag met mooie decoratie, dan begon het toch wel te kriebelen. Ik wilde dat natuurlijk ook gaan doen, maar durfde nooit de stap te wagen. Maar als je het nooit probeerd dan kom je er nooit achter dus ik ben vanavond aan het bakken geslagen. Het echte werk is begonnen en staat er op dit moment een bisquittaart in de oven voor aankomende zaterdag . Ik hoop toch zo dat hij goed gaat lukken . Vind het ontzettend leuk om te doen en iedereen wordt ondertussen gek van mijn gebak . Ik heb al ontzettend veel info gelezen en bekeken via youtube maar er kan natuurlijk altijd meer bij . Nu nog in de praktijk brengen
Groetjes sukkerputjun