1

Onderwerp: Even netjes voorstellen

Hallo, mijn naam is MeCarrrie, ik ben bijna 38 jaar en ik kom uit NoordHolland. Ik ben getrouwd en heb drie kinderen.

Al sinds een jaar of twintig (toen ging ik op mijzelf wonen) bak ik met enige regelmaat cake, taart etc. Gewoon simpel, maar wel lekker.

Twee jaar geleden ben ik begonnen met het maken van cupcakes. Heel simpel, met een beetje marsepein erop.

Met kerst heb ik van mijn schoonouders een boekje gekregen over het maken van cupcakes. Op de vraag waarom ik dat niet vaker deed antwoorde ik dat het lastig is met een handmixertje, mijn keukenmachine is al weer een paar jaar geleden kapot gegaan. En omdat ik niet altijd even mobiel ben is dat best lastig.

Mijn man zei toen heel lief dat ik wel een keukenmachine uit mocht gaan zoeken, alvast een kado voor mijn verjaardag (volgende maand).

Sinds vandaag ben ik de trotse bezitster van de Kenwood KM266. Vandaag heb ik die natuurlijk gelijk uitgeprobeerd: cupcakes met vanillecreme (bakkersroom/boter/poedersuiker), afgemaakt met zelfgemaakte stukjes meringue.

Nu verder experimenteren: ik heb er zin in!

2 Laatst bewerkt door Carien (30-12-2011 22:19)

Re: Even netjes voorstellen

Welkom op dit gezellige forum  :)   

enneuh, wij zijn allemaal errug benieuwd naar elkaars creaties, dussss, showen die cc's :Y  O-)  ;)

oh ja,  :thumb: voor je man :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3 Laatst bewerkt door Tutu (30-12-2011 22:23)

Nou dat is een mooi cadeau zeg :D   Gaat een stuk sneller en beter dan een handmixer :P

Welkom trouwens :+   (ben hier zelf ook pas sinds vandaag lid O-)  )

I Heart Cake

4

Die foto's heb ik natuurlijk wel gemaakt, maar hoe krijg ik die hier geplaatst? Ben niet zo handig met dat soort dingen...

Ow en eerlijk gezegd vond ik ze er niet zo heel mooi uit zien, want qua kleur was het een beetje saai. Al doende leert men, dus de volgende lichting zal wel beter worden!

5

bij de taartenparade staat een sticky hoe je foto's kunt plaatsen :Y

Belangrijkste is dat ze ergens op het www moeten staan (openbaar); dat kan (gratis) in mijnalbum, via Picasa, maar ook via Hyves of Facebook schijnt het te kunnen.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl