Onderwerp: Ook ikke wil graag mijn site laten zien
www.jessiescakes@webklik.nl
Reacties en tips zijn meer dan welkom!
Groetjes Jessica
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Ook ikke wil graag mijn site laten zien
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
www.jessiescakes@webklik.nl
Reacties en tips zijn meer dan welkom!
Groetjes Jessica
Oeps foutje het had natuurlijk www.jessiescakes.webklik.nl moeten zijn!!!!
kijk effe hoe je bavarois schrijft
hihihi dat bedoel ik dus een ander ziet toch weer dingen die je zelf niet ziet. Ik heb het meteen aangepast!! Thanks.
Ik heb niet uitgebreid doorgeklikt, maar ik vind het jammer dat je foto's op de voorpagina en bijv. aanbiedingen vervormd zijn, de hoogte/breedte verhouding klopt niet meer. Zou er eerder dan een uitsnede van maken als je hem toch zo breed zou willen laten zien.
Ben je ingeschreven bij de KvK? Omdat je het over Prijzen/Bestellen, aanbiedingen etc. hebt? Zo ja, dan moet je je KvKnr ergens vermelden.
HELP
Uitsnede maken.....
hoogte/breedte verhoudingen
Ik heb werkelijk geen idee wat het betekend sorry ik ben gewoon een avondje bezig geweest met plakken en doen en zoveel taartjes verkoop ik nog niet hihihi volgens mij mag je tot 700 euro per jaar belastingvrij ontvangen toch? Daar moet ik wel heel wat taartjes voor verkopen
Zou je mij kunnen vertellen hoe ik een uitsnede moet maken.
Groetjes Jessica
en zoveel taartjes verkoop ik nog niet hihihi volgens mij mag je tot 700 euro per jaar belastingvrij ontvangen toch?
Ja, dat mag misschien wel. Maar prijzen vernoemen en dus reclame maken mag dan weer niet. Hiervoor moet je toch echt een KvK inschrijving hebben zoals Marianne al zei.
Verder zou ik je de tip willen geven om je fotoboek te gaan onderverdelen, daarmee hou je het veel overzichtelijker.
Groetjes Liesbeth
leuk zo'n eigen site. ben ook net druk bezig,hihi.
maar op een of andere manier kan ik de witte lettertjes erg moeilijk lezen. alsof ze niet scherp zijn? het gaat gewoon dansen voor m'n ogen.
komt misschien door mijn beeldscherm,maar normaal heb ik daar absoluut geen last van. weet niet of een ander dat ook heeft?
Wat Liesbeth zegt dus. Je mag best bijverdienen (als je dat opgeeft), maar je profileren als bedrijf mag dan weer niet.
En je foto op de voorpagina is helemaal uitgerekt; dat is toch zonde van de taart? Zo komt je taart met hertje helemaal niet goed uit. Je hebt de foto dus in de breedte uitgerekt. Een uitsnede maak je in een fotobewerkingsprogramma, dan haal je een deel van de foto af zodat de foto niet wordt uitgerekt.
Moet ik me inschrijven als ik verdien aan mijn hobby?
Of u zich moet inschrijven hangt ervan af of uw bedrijf voldoet aan de criteria voor een onderneming.
http://www.kvk.nl/over-de-kvk/uw-inschr … derneming/
Jeetje ik was er niet van op de hoogte dat een site hebben zoveel dingen met zich mee zou brengen. Beetje dom van mij dan. Maar ja zo ben ik dan ook weer eerst doen dan denken
Maar dames alvast heel erg bedankt voor jullie goede tips en Jolanda ik ben bezig met mijn onderverdeling.
Groetjes Jessica
@ rorico: bedankt voor de info erg handig. Ik denk persoonlijk dat ik nog niet onder een onderneming val al stond volgende regel er ook bij:
"Soms geven de criteria niet genoeg duidelijkheid. Dan telt ook de tijd die u in uw bedrijf steekt mee. Gemiddeld moet dat meer dan 15 uur per week zijn."
HAHAHAHAHA tja dan begin ik toch te twijfelen alleen aan de site zaten al meer uurtjes en dan heb ik het nog niet over hoelang ik met een taart bezig ben
Ik vind, (zeker) voor een hobbybakster, je prijzen voor bijvoorbeeld de 20, 23 en/of 26cm rond bést duur....
€ 20 voor 6/8 personen is bij 6 personen € 3,33 per persoon, bij 8 personen € 2,50 per persoon.
Neem ik de 26cm rond, 14/16 personen voor € € 26,-, dan is het bij 14 personen € 1,86 per persoon en bij 16 personen € 1,63.
Persoonlijk zou ik wat meer mijn (begin)prijzen naar beneden aanpassen als hobbybakster maar wellicht nog meer mijn prijzen eenduidig maken per persoon. Veel transparanter als klant......
Just my 2 cents in de korte tijd dat ik even keek.
(Overigens is het aarDbeienjam (zie aanbiedingen)..... )
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Ook ikke wil graag mijn site laten zien