Onderwerp: Voor 't eerst m'n cakepopmaker uitgeprobeerd!!
Deze kreeg ik van mijn man onder de kerstboom! Nu uitgeprobeerd voor oudejaarsavond. Uiteraard al 1 geproefd en wat zijn die lekkerrrrr

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor 't eerst m'n cakepopmaker uitgeprobeerd!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze kreeg ik van mijn man onder de kerstboom! Nu uitgeprobeerd voor oudejaarsavond. Uiteraard al 1 geproefd en wat zijn die lekkerrrrr

Heel erg leuk! Mooi gelukt voor de eerste keer
Bij mij glijden ze altijd van boven naar beneden van het stokje 
Zien er leuk en vrolijk uit
Welk recept heb je ervoor gebruikt?
Heel erg leuk! Mooi gelukt voor de eerste keer
![]()
Bij mij glijden ze altijd van boven naar beneden van het stokje
Wat helpt is, eerst stokje in de choc dopen dan in balletje steken heel voorzichting en dat allemaal even in de koelkast. Zo word de choc hard en glijd hij daarna niet zo snel meer vh stokje als je gaat dopen 
jammie!
Zien er leuk en vrolijk uit
Welk recept heb je ervoor gebruikt?
Ik heb gewoon cc mix geprobeert en is echt heel erg lekker en worden mooi rond! 
Tutu schreef:Heel erg leuk! Mooi gelukt voor de eerste keer
![]()
Bij mij glijden ze altijd van boven naar beneden van het stokjeWat helpt is, eerst stokje in de choc dopen dan in balletje steken heel voorzichting en dat allemaal even in de koelkast. Zo word de choc hard en glijd hij daarna niet zo snel meer vh stokje als je gaat dopen
Bedankt voor de tip!
Ik heb meestal 't balletje al in de kom liggen als ik ga dopen in het glazuur 
Mooie popcakes!!!
Wat een leuk cadeautje!! Ziet er super uit

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor 't eerst m'n cakepopmaker uitgeprobeerd!!