1

Onderwerp: 1 taart voor het goede doel en 1 voor kerst

Hoi!

20 december zijn we met kantoor naar het Paladijn in Almere gegaan. Dat is een huis waarin jongeren met een verstandelijke handicap wonen onder begeleiding van vrijwilligers en ouders. Het is echt een geweldig project helemaal opgezet en georganiseerd door de ouders van die jongeren en stichting Philadelphia helpt daarbij een handje. Een zus van een van die bewoners loopt bij ons stage en zo ontstond het idee om eens lekker uitgebreid te koken voor de mensen die daar wonen. Ik mocht het toetje maken, leuk leuk! Het was echt super leuk om te doen en mijn taart was erg in de smaak gevallen! Ik had de taart gevuld met swiss merengue botercreme en lemon curd, zodat hij niet in de koelkast hoefde.

De rode taart had ik gemaakt voor 1e kerstdag, mijn zusje is helemaal verslaafd aan de bastognebotercreme met bananenvulling taart, dat was de onderste laag, de middelste laag met cream cheesecream vulling van rudolph en lemoncurd, en de bovenste laag had ik voor mijn bonuszus gevuld met suikervrije jam en suikervrije slagroom en aardbeitjes. Zij heeft een maagverkleining gehad en kan teveel suiker niet meer verdragen. Daarom laat ze de taart altijd staan maar dat vind ze altijd wel heel erg moeilijk, dit keer kon ze ook mee eten en daar was ze erg blij mee!

Nou heel verhaal, hier zijn de taarten:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LJZKAUIB.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LGZX3C7K.jpg

Life is uncertain......eat dessert first!

2

Re: 1 taart voor het goede doel en 1 voor kerst

idd heeeel verhaal :Y (ik hou daar wel van, van een beetje uitleg :Y  ;) )

:thumb: superleuke en mooie taarten heb je gemaakt :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Erg goed van je hoor om daar te gaan helpen en je taarten zien er geweldig uit :thumb:

groetjes elfje elly

Wat een mooie taarten, beiden heel netjes :thumb:  :thumb:

5

Geweldig je taarten  :)

To much off a good thing, can make something wonderfull.....