Onderwerp: Kerstboom cupcakes
Voor het eerst n toef proberen te spuiten, viel niet mee, maar ben toch tevreden met het eindresultaat!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kerstboom cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerst n toef proberen te spuiten, viel niet mee, maar ben toch tevreden met het eindresultaat!

Mooi!
Die zijn leuk! Hoe heb jij je toef zo mooi en hoog gekregen als ik vragen mag?
Wat een mooie kerstboompjes!
Hè dat lijkt leuk! Gaaf!
wat snoezig, ben bijna geneigd om de keuken in te duiken....
Heel erg leuk gedaan!
Hartstikke leuk!
Die zijn leuk! Hoe heb jij je toef zo mooi en hoog gekregen als ik vragen mag?
Heb de grootste opening van spuitmond gepakt en drie lagen hoog gespoten. Viel niet mee, die kleine cupcakes blijven niet zo goed staan!
Super leuke boompjes!
Hoe heb jij deze bewaard nadat je de toef gespoten hebt?
Had gister namelijk witte chocolade botercreme gemaakt en dan rood gekleurd en gespoten maar na 2 uurtjes waren ze al aan het inzakken
en volgens mij mogen ze dus niet in de koelkast !!
Super leuke boompjes!
Had gister namelijk witte chocolade botercreme gemaakt en dan rood gekleurd en gespoten maar na 2 uurtjes waren ze al aan het inzakken
Heb ze gewoon in de koelkast bewaard en niemand die heeft geklaagd dat ze niet lekker meer waren!
ach wat een leukerdjes! mooie kleur ook zeg!
Super leuke boompjes!
jawel in de koelkast oplaten stijven en even voor het nuttigen op kamertemp. laten komen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kerstboom cupcakes